جستجو

 

فرهنگ آدمیت مهمان ویژه و کارشناس نهمین جلسه از ششمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، «سینما آینده» خواهد بود.

 

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فرهنگ آدمیت، مستندساز و تدوین‌گر، مهمان ویژه نهمین جلسه از ششمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، «سینما آینده» است. این برنامه روز دوشنبه پانزدهم مردادماه با نمایش دو فیلم کوتاه داستانی، یک فیلم تجربی، یک فیلم مستند و یک انیمیشن توسط انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری انجمن فیلم کوتاه ایران در محل سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

فرهنگ آدمیت فیلم‌‌ساز تجربی، تدوین‌گر و مستندساز است که از جمله آثار او می‌توان به فیلم‌های داستانی: «اولین برداشت»، «عکس۳»، «آرزوی سبز» و «دیاژان» و مستندهای: «اینجا همه دل پاک می‌کنند»، «دماغ ایرانی» و «ضرب شد به نامت» اشاره کرد.

در نهمین جلسه از ششمین فصل پاتوق فیلم فیلم‌ داستانی «اندرو» به کارگردانی تورنیکه گوگریچیان از گرجستان، فیلم داستانی «فلامینگو» به کارگردانی امیر نجفی، فیلم تجربی «کابوس‌نامه» به کارگردانی فرهاد غلامی، فیلم مستند «زیرزمین» به کارگردانی والری ملنیکوف از روسیه و انیمیشن «پسرک» به کارگردانی مونا عبدالله شاهی به نمایش در خواهند آمد.

 پاتوق فیلم کوتاه دوشنبه‌های هر هفته ساعت ۱۸ در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی: تهران، خیابان خالداسلامبولی (وزرا)، نبش خیابان چهارم برگزار می‌‌شود و حضور علاقه‌مندان در آن آزاد و رایگان است.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *