جستجو

نخستین عهدواره سراسری چله مهدویت به همت تشکل‌های فرهنگی و هنری، مردمی و با پشتیبانی نهادهای حاکمیتی برگزار می‌شود.

به گزارش  روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، محورها و موضوعات این جشنواره، «نقش مهدویت و انتظار در ایجاد پیشرفت، تحرک و بالندگی در جامعه»، «امید به آینده در جامعه مهدوی»، «عدالت‌گستری به‌عنوان شاخصه اصلی آرمان مهدویت»، «انقلاب اسلامی مردم ایران زمینه‌ساز انقلاب جهانی موعد»، «بیانیه گام دوم و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی به‌عنوان مقدمه دولت کریمه»، «مصونیت بخشی در مواجه با انحرافات فکری و عقیدتی مهدویت»، «جایگاه منجی در مذاهب اسلامی و سایر ادیان الهی» اعلام شده است.

در این عهدواره که حوزه داستان کوتاه و بلند برگزار می‌شود، هر نویسنده می‌تواند حداکثر سه داستان کوتاه جدید یا چاپ شده در سه سال اخیر را به دبیرخانه ارسال کند. نویسندگان باید داستان خود را در صفحات با سایز A4 و با هونت نازنین و اندازه قلم 14 بفرستند. همچنین آثار ارسالی می‌بایست در قالب یک فایل زیپ شده شامل، یک نسخه word و یک نسخه PDF باشد.

جایزه نفر اول لوح تقدیر، تندیس عهدواره و مبلغ 30 میلیون ریال جایزه نقدی، رتبه دوم، لوح تقدیر و مبلغ 25 میلیون ریال جایزه نقدی و رتبه سوم، لوح تقدیر و مبلغ 20 میلیون ریال جایزه نقدی است.

علاقه‌مندان برای حضور در این عهد‌واره تا 15 اسفند 1400 فرصت ارسال دارند. در تاریخ 17 اسفندماه نتیجه هیات انتخاب اعلام می‌شود و زمان برگزاری اختتامیه در شهرستان 18 اسفند و زمان برگزاری آیین پایانی در استان نیمه دوم اسفند 1400 است.

آثار باید در سایت عهدواره به نشانی ahdvare40.ir بارگذاری شود یا از طریق پست الکترونیک Shtehran.tehran@farhangmail.ir  ارسال شود.

آدرس دبیرخانه این عهدواره به نشانی تهران، خیابان شهید مطهری، نرسیده به خیابان مطهری، پلاک 130، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تهران است.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *