جستجو

 

جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران با شعار «نگاهی نو به نقش تبلیغات در اقتصاد، اشتغال و کارآفرینی» ار تاریخ ۲۹ بهمن‌ به مدت سه روز  برگزار می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران، نخستین دوره این جشنواره در حوزه تولیدات ویدئویی و محتوای تبلیغاتی در رسانه‌های تلویزیون، سینما، شبکه نمایش خانگی، رسانه‌های اجتماعی و دیجیتال و فضای مجازی با شعار «نگاهی نو به نقش تبلیغات در اقتصاد، اشتغال و کارآفرینی»  از تاریخ  ۲۹ بهمن تا یکم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

این جشنواره با هدف ایجاد رقابت سالم و معرفی الگوهای برتر، کمک به نوآوری و اثربخشی تبلیغات ، تقویت ایده‌های خلاق ، انتخاب و معرفی عوامل تولیدکننده و آثار برتر شرکت‌های تولیدکننده آثار تبلیغاتی سمعی و بصری، بهمن‌ماه سال‌جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ آذرماه پس از انجام مرحله پیش ثبت نام در سایت جشنواره به نشانیwww.taff.ir    نسبت به ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره  به آدرس تهران، خیابان نیاوران – روبروی خیابان جماران – شماره ۱۸۰ – واحد ۴  اقدام کنند .

متن فراخوان از لینک http://www.taff.ir/page-48/  قابل دسترسی است.      

آدرس اینستاگرام جشنواره جهت اطلاع از آخرین اخبار : taff.ir@                           

نوید عزیزی سرپرست انجمن سینمای ج...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
علی خسروی سرپرست انجمن سینمای جو...
آیین تجلیل از چهره‌های شاخص هنر ...
پایان فیلم‌برداری «چهارشنبه سوری...
تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *