جستجو

 یک قطعه عکس از مهسان تقی‌پور عکاس فعال کانون عکس انجمن سینمای جوان لاهیجان برنده مقام نخست دومین جشنواره ملی عکس خلیج فارس شد .

به گزارش روبط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، ساسان عادلی رئیس انجمن سینمای جوان لاهیجان با بیان این مطلب افزود: مهسان تقی‌پور عکاس فعال کانون عکس انجمن سینمای جوان لاهیجان  با یک عکس در دومین جشنواره ملی عکس خلیج فارس شرکت نمود که موفق به دریافت مقام نخست این جشنواره شد.

عادلی افزود : دومین جشنواره ملی عکس خلیج‌فارس با حضور  ۱۱ هزار و هشت‌صد عکس با مشارکت یک هزار و ۳۲۰ عکاس از ۲۸ استان کشور در نهایت با انتخاب  عکاسان برگزیده  از استان‌های گیلان ،البرز، بوشهر، خراسان رضوی، هرمزگان، کرمان، فارس، مرکزی، کرمانشاه و خوزستان به کار خود پایان داد .

رئیس انجمن سینمای جوان لاهیجان ادامه داد: ۵۰ اثر برگزیده از ابتدا  تا ۱۴ فروردین سال ۹۷ در پارک ساحلی خلیج‌فارس شهرستان پارسیان به نمایش گذاشته شده است .

مهسان  تقی‌پور  از عکاسان فعال کانون عکس لاهیجان دارای مدرک کارشناسی در رشته مترجمی زبان  است  و بیش ازپنج سال است که در رشته عکاسی فعالیت دارد .

عکس‌های این عکاس  پیش از این  در جشنواره بین‌المللی عکس  خیام ، پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان  کرمانشاه ( شبدیز) ، جشنواره هیپای امارات و مسابقه محیط زیست دریایی استان گیلان  نیز راه یافته و در کتب مجموعه عکس‌های مختلفی از جمله کتاب عکس دریای دوستی (کاسپین) به چاپ رسیده است .

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *