جستجو

سعید عرب‌‌زاده و امین دهقان از جشنواره عکس بروکلین آمریکا ۲۰۱۸ دو جایزه کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از روابط عمومی دفتر فیاپ در ایران، در جشنواره عکس بروکلین آمریکا ۲۰۱۸ عکس‌های «تاریکی» از سعید عرب‌زاده برنده مدال برنز سالن و عکس «شخم زدن» از امین دهقان برنده روبان سالن شدند.

در جشنواره عکس بروکلین آمریکا که در ۶ بخش زیر نظر فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) و انجمن عکاسی آمریکا (PSA) برگزار شد، آثاری از عکاسان عضو کلوپ فوکوس (نمایندگی فیاپ در ایران) در بخش‌های مختلف پذیرفته شده بودند.

«سعید عرب‌زاده» مدرس و مسئول بخش عکس انجمن سینمای جوانان استان بوشهر  سینمای جوانان ایران و دارنده نشان آرتیست فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (AFIAP)، و «امین دهقان» عضو اصلی و رسمی انجمن عکاسان ایران، عضو رسمی فدراسیون جهانی هنرهای عکاسی فیاپ و عضو اصلی کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان است.

به جز این دو عکاس، رضا عاملی‌پور، احمد خطیری، امین زمزم، علی سامعی، بهرام یزدان‌پناه، طالب حیدری، هوتن باباپور و امیرحسین هنرور عکاسان ایرانی بودند که با آثار خود در این رویداد حضور داشتند.

فدراسیون هنر عکاسی (فیاپ) در سال ۱۹۴۶ پایه گذاری شد و از آن سال تاکنون واسطه‌ای برای برقراری ارتباط بین موسسات ملی عکاسی در کشورهای مختلف جهان بوده است. این فدراسیون به عنوان عضو اجرایی با موسسات ملی عکاسی در سراسر جهان همکاری نزدیک دارد که تعداد آنها به بیش از ۹۰ موسسه ملی در ۵ قاره می‌رسد.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *