جستجو
میکاییل دیانی در گفتگو با پانا؛

معاون ارتباطات، بازرگانی و عرضه انجمن سینمای جوانان ایران درباره عملکرد 9 ماهه پرتال تولید فیلم کوتاه این انجمن عنوان کرد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از پانا، میکاییل دیانی معاون ارتباطات، بازرگانی و عرضه انجمن سینمای جوانان ایران در گفتگو با پانا درباره عملکرد پرتال تولید که از ابتدای سال 1401 آغاز به‌کار کرد و جنبه حمایتی برای فیلم‌سازها دارد و اینکه چه تعداد طرح و ایده از سوی شورای تولید انجمن پذیرفته شده‌اند، بیان کرد: ما به صورت هفتگی در ستاد مرکزی و در شورای عالی تولید، در حال بررسی طرح و ایده‌ها هستیم؛ یعنی حتی هفته قبل از برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران نیز این شورا فعال بود و آقای آذرپندار 6 ساعت جلسه شورای تولید و پیچینگ را با حضور 10 نفر از فیلم‌سازها برگزار کرد.

وی گفت: فکر می‌کنم در ستاد مرکزی حدود 15 جلسه شورای عالی تولید برگزار شده است و در نیمی از استان‌ها نیز حداقل یک جلسه شورای تولید را برگزار کرده و به جمع‌بندی رسیده‌اند. باقی استان‌ها نیز اولین جلسه پیچینگ یا شورای تولیدشان را تا آخر آبان ماه برگزار خواهند کرد. از مراکز استانی قول گرفتیم که طرح و ایده و فیلمنامه بگیرند تا جلسه شورای تولیدشان را برگزار کنند.

دیانی درباره اینکه آیا اعتبار و بودجه‌ای که به فیلمسازها تعلق می‌گیرد روند افزایشی داشته است یا خیر، بیان کرد: اعتبارها اندکی افزایش داشته است اما سازوکارش مانند همان سازوکار قبل است؛ یعنی اعتبارهای اختصاص یافته به فیلم اولی‌ها، نیمه حرفه‌ای‌ها و حرفه‌ای‌ها مانند همان رویه قبل است.

وی تاکید کرد: اولویت‌های تولیدی ما در انجمن سینمای جوانان ایران یا اولویت‌های ژانری در پذیرفتن طرح‌ها موثر است.

معاون ارتباطات، بازرگانی و عرضه انجمن سینمای جوانان ایران در پایان گفت: در 9 ماهی که ما در انجمن سینمای جوانان هستیم، نگاه آقای خزاعی اینگونه بوده که این انجمن، از مهمترین نهادهای سازمان سینمایی کشور است و یکی از ارکان سازمان به حساب می‌آید که اگر بخواهند هزینه کنند، اینجا بهترین محل هزینه کردن است چون بدنه اصلی فیلم‌سازهای شهرستانی، عدالت فرهنگی و غیره در این انجمن وجود دارد که برای سازمان سینمایی نیز امیدبخش است. طبیعتاً نگاه به تولید و آموزش در این دوره جدی‌تر بوده است و در کنار این ماجرا، توجه به تجهیز دفاتر در این دوره مشهودتر است.

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *