جستجو

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نگاه جشنواره فیلم کوتاه تهران را علمی و دارای روندی موفق دانست.

به گزارش ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، علیرضا درویش‌نژاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، فیلم کوتاه را عنصر مهمی در رشد و توسعه سینما دانست و گفت: پرداختن به فیلم کوتاه در سینما بسیار مهم و جزء شاخص‌های جدی این حوزه است بنابراین ما یک تیزبینی هنری را در کار نیاز داریم که البته به مباحث مختلفی مربوط است.
او افزود: فیلم کوتاه مدیوم بسیار سختی است زیرا فیلمساز باید با تیزبینی هنری بتواند در زمان کوتاهی مفهوم و محتوا را به مخاطب ارائه دهد ضمن اینکه بیننده نیز باید بتواند با اثر احساس همذات پنداری داشته باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: جشنواره فیلم کوتاه تهران، استعدادها و خلاقیت‌های جدید فیلمسازان جوان را کشف می‌کند بنابراین بسیار رویداد مهمی به شمار می‌رود.
درویش نژاد نگاه جشنواره را علمی خواند و تاکید کرد: خوشحالم که سطح کیفی ورک شاپ‌ها، کارگاه‌ها و پنل‌ها تا این حد حرفه‌ای است و این نگاه علمی را به شکلی، جدی دنبال می‌کند.
او افزود: حضور اساتید برجسته خارجی و داخلی در این جشنواره، بیانگر سطح بالای این رویداد است که تحول عظیمی را دراین حوزه رقم می‌زند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، استقبال از جشنواره را نشانه موفقیت آن دانست و گفت: استقبال گسترده مخاطبان و فعالان این حوزه از جشنواره، نشان دهنده موفقیت این رویداد در بین علاقه‌مندان است. در واقع این میزان از استقبال نشان می‌دهد که ما تا چه حد متقاضی و علاقمند به حوزه فیلم کوتاه داریم و به همین خاطر با تنوع بالای موضوعات رو به رو هستیم.
درویش نژاد در پایان بیان کرد: از حضور آثار چند تن از فیلمسازان همدان در این رویداد بسیار خوشحالم البته امیدوارم که بتوانیم با اشلی کوتاه‌تر و پربارتری رویدادهای سینمایی را رقم بزنیم.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *