جستجو

پرتال تولید انجمن سینمای جوانان ایران  آماده ثبت درخواست حمایت از تولید فیلم‌های اول، حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای کوتاه در سال جدید است.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، بر اساس آئین‌نامه تولید فیلم کوتاه در سال 1401  که با محوریت توجه به زیست و ویژگی‌های فرهنگی اجتماعی ساکنان فلات ایران منتشر شده است، متقاضیان ساخت فیلم اول، فیلم حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای کوتاه می‌توانند درخواست حمایت خود را از طریق درگاه تولید انجمن ثبت نمایند.

استفاده از ظرفیت ژانرهای سینمایی و تنوع‌بخشی به شیوه‌های روایی، تقویت سینمای بومی و ملی، تمرکز زدایی از الگوی حمایتی و توزیع متوازن امکانات و منابع با توجه ویژه به مناطق کم‌برخوردار از عمده‌ترین اهداف حمایتی انجمن در سال جدید به شمار می‌رود.

بر این اساس بهره گیری از الگوها و ویژگی‌های سینمای ژانر با توجه ویژه به ژانرهای: فانتزی، کمدی، ماورایی-رازآلود-وحشت، جنگی و دفاع مقدس، نوآر – پلیسی-جنایی، ملودرام و علمی تخیلی و همچنین تولید آثاری منطبق با سیاست‌های محتوایی انجمن که در آیین‌نامه تولید انجمن سینمای جوانان ایران درج شده است، برای حمایت در اولویت قرار دارد.

فیلم‌سازان فیلم کوتاه می‌توانند جهت ثبت تقاضا و کسب اطلاعات بیشتر به پرتال تولید انجمن سینمای جوانان ایران به نشانی: production.iycs.ir  مراجعه کنند.

پایان فیلم‌برداری «چهارشنبه سوری...
تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *