جستجو

مهلت نام‌نویسی و ارسال آثار به شصت‌وششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – خلیج فارس که توسط انجمن سینمای جوانان بوشهر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار می‌شود، به دلیل استقبال فیلم‌سازان، تمدید شد.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مهلت نام‌نویسی و ارسال آثار شصت‌و‌ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – خلیج فارس که با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی، تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به‌عنوان یکی از مقوله‌های مهم فرهنگی با رویکرد ایجاد تنوع و تکثر در انواع فیلم کوتاه از طریق تأکید بر ژانرهای سینمایی، به مدت ۴ روز از تاریخ 4 تا 7 بهمن‌ماه 1401 در استان بوشهر برگزار می‌شود، به دلیل استقبال فیلم‌سازان و البته سرعت پایین اینترنت، تمدید شد.

نام‌نویسی این دوره از جشنواره منطقه‌ای از روز 21 شهریورماه 1401 آغاز شده بود و تا امروز 15 آبان‌ماه 1401 ادامه داشت ولی در حال حاضر به دلیل درخواست فیلم‌سازانی که می‌خواهند در این دوره شرکت کنند، مهلت نام‌نویسی تا 12 آذر 1401 تمدید شده و فیلم‌سازانی که برای حضور در شصت‌و‌ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – خلیج فارس اعلام آمادگی کرده‌اند، می‌توانند تا 15 آذر 1401 نسخه نهایی آثار خود را به صورت فیزیکی (در قالب DVD یا…) و الکترونیکی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

لازم به ذکر است که فایل فیلم‌های ارسالی حداکثر یک گیگا بایت باشد.

این دوره از جشنواره‌ در دو بخش فیلم کوتاه و عکس برگزار می‌شود و توجه به سینمای بومی و فیلم‌های ژنریک در اولویت انتخاب و داوری خواهند بود. هنرمندان 11 استان (گلستان، مازندران، قزوین، البرز، زنجان، اردبیل، تهران، آذربایجان شرقی، کردستان، گیلان و بوشهر) در شصت‌و‌ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان–خلیج فارس حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت به‌نشانی زیر نسبت به نام‌نویسی در شصت‌وششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- بوشهر اقدام فرمایند:

www.iycs.ir  / www.festival.iycs.ir

نشانی دبیرخانه:

تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، خیابان نوزدهم، شماره 20، دبیرخانه شصت‌وششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- بوشهر

کدپستی: 1517873811

شماره تماس: 86087603 – 86084863

پست الکترونیک:  iycs.fest@gmail.com

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *