جستجو

هشتمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان اهواز با حضور معاون سینمایی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان کار خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، هشتمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان اهواز با حضور معاون سینمایی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و جمعی از هنرمندان، پیشکسوتان و علاقه‌مندان با افتتاح  نمایشگاه عکس گروهی «ما می‌بینیم » در مجموعه گالری ریم کار خود را شروع کرد.

 

در ابتدای این جلسه چنانی معاون سینمایی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ابراز امیدواری کرد، با برگزاری این رویداد مهم در اهواز، برنامه‌های فرهنگی و هنری که به‌دلیل کرونا کمرنگ شده بودند، مجدد در شهر رونق گرفته و چون گذشته ادامه پیدا کنند.

وی در ادامه از همه شهروندان اهوازی دعوت کردند تا از این نمایشگاه عکس بازدید و از برنامه‌های هفته فیلم و عکس استفاده کنند.

معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پایان ضمن تشکر ویژه از مجموعه انجمن سینمای جوانان اهواز و همچنین مجموعه‌هایی که در راه‌اندازی این رویداد مهم نقش داشته‌اند، ابراز امیدواری کردن که چنین برنامه‌هایی در آینده نیز ادامه یابند.

گفتنی است مهدی کیخایی مدیر انجمن سینمای جوانان استان خوزستان  نیز در ابتدای این برنامه گفت: برگزاری این رویداد پس از وقفه‌ای طولانی و با همکاری بخش مهمی از مجموعه‌های فرهنگی و هنری شهر اهواز نشان از همدلی و همراهی صمیمانه در این فضا دارد؛ در پایان نیز از همراهی تمامی مجموعه‌ها و کسانی که دلسوزانه و صادقانه در برگزاری این رویداد همکاری نموده‌اند، تشکر کرد.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *