جستجو

سینماسیار انجمن سینمای جوانان ایران روزانه در ده سانس پیاپی، فیلم‌های سینمایی روز را برای مردم زلزله‌زده‌ خوی و برای بهبود حال روحی آن‌ها، به‌ ویژه کودکان اکران می‌کند.

 

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، سینماسیار انجمن سینمای جوانان ایران از تاریخ 23 بهمن‌ماه 1401، روزانه در ده سانس پیاپی از ساعت 8 صبح تا 12 نیمه‌شب، فیلم‌های سینمایی روز را برای مردم زلزله‌زده‌ خوی و برای بهبود حال روحی آن‌ها، به‌ ویژه کودکان اکران می‌کند.

اپراتور شهرستان خوی با دو دستگاه سینماسیار، اکران مجموع 20 فیلم سینمایی و منتخب بهترین فیلم‌های کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران را تا نوروز 1402 برنامه‌ریزی کرده است که در صورت تمدید این روند، متعاقبا بازه زمانی آن اعلام خواهد شد.

انجمن سینمای جوانان ضمن همدردی با مردم زلزله‌زده خوی، از تمام ظرفیت‌های خود برای هم‌دردی و همراهی با مردم این شهر استفاده می‌کند.

لازم به ذکر است که عوامل فیلم کوتاه «برنو» که به کارگردانی محمد ثریا و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران، سیمرغ بهترین فیلم کوتاه چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر را کسب کرده‌اند، جایزه نقدی خود را به مردم خوی اهدا کردند.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *