جستجو
هفتمین جلسه فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه؛

 

فیلم‌های کوتاه «بی‌ریختی»، «پرتاب ناگهانی یک فیل»، «ضد ضربه» و «جای خالی» در هفتمین جلسه از فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه، اکران، تحلیل و نقد می‌شوند.

 

به‌گزارش روابط‌‌‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، هفتمین جلسه از هفتمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روز دوشنبه 30 خردادماه، با نمایش 4 فیلم کوتاه، برگزار می‌شود.

در هفتمین جلسه از فصل هفتم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، فیلم‌های‌کوتاه «بی‌ریختی» به‌نویسندگی و ‌کارگردانی محمد رحمتی، «پرتاب ناگهانی یک فیل» به‌کارگردانی نازنین چیت‌ساز، «ضد ضربه» به‌نویسندگی و ‌کارگردانی عادل تبریزی و انیمیشن کوتاه «جای خالی» به‌نویسندگی و‌کارگردانی هدیه عطائیان به نمایش درخواهند آمد.

 

در این رویداد سیدامیر جاوید، منتقد سینما به‌عنوان کارشناس ویژه جلسه هفتم، پس از اکران آثار با کارگردانان فیلم‌های به نمایش درآمده به گفت‌و‌گو نشسته و آثار را مورد تحلیل و بررسی تخصصی قرار خواهد داد. اجرای این برنامه را مصطفی ساجدی بر عهده دارد.

 

فیلم کوتاه «بی‌ریختی» به‌نویسندگی و‌کارگردانی محمد رحمتی در ژانر «جنایی-پلیسی» و با بازی مهدى حسینى‌نیا، به‌تهیه‌کنندگی مشترک سمانه بهزادپور و میلاد کفایى ساخته شده است.

نازنین چیت‌ساز «پرتاب ناگهانی یک فیل» را در ژانر «ملودرام» کارگردانی کرده است؛ این اثر نوشته مشترک حسن حبیب‌زاده و نازنین چیت‌ساز بوده، به‌تهیه‌کنندگی حسن حبیب‌زاده در انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر تهران ساخته شده است.

«ضد ضربه» در ژانر «طنز اجتماعی» به‌نویسندگی و کارگردانی عادل تبریزی، توسط عادل تبریزی و میلاد طاری تهیه‌ شده است.

‌نویسندگی و کارگردانی انیمیشن کوتاه «جای خالی» را نیز هدیه عطائیان در ژانر ملودرام برعهده داشته و این اثر توسط انجمن سینمای جوانان اهواز تهیه شده است.

 

هفتمین جلسه فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه، دوشنبه‌ 30 خردادماه ساعت 15 در پردیس سینمایی چارسو، سالن شماره 6 برگزار می‌‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.

حضور برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *