جستجو
دومین اردوی منطقه‌ای فیلم‌سازی «ایده تا تولید» انجمن سینمای جوان؛

انجمن سینمای جوانان ایران به میزبانی دفتر همدان، دومین اردوی فیلم‌سازی «ایده تا تولید» را به‌مدت یک هفته با حضور شهرام مکری، داریوش غریب‌زاده و علی ملاقلی‌پور برگزار می‌کند.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دومین اردوی منطقه‌ای فیلم‌سازی «ایده تا تولید» با حضور ۱۵ فیلم‌ساز فیلم کوتاه از استان‌های همدان، ایلام، کرمانشاه، لرستان، کردستان و البرز از 31 تیرماه به مدت یک هفته به میزبانی دفتر انجمن در همدان برگزار می‌شود.
در این اردوی تخصصی، فیلم‌سازان شرکت‌کننده در سه گروه زیر نظر علی ملاقلی‌پور در ژانر «کمدی»، شهرام مکری در ژانر «رازآلود» و داریوش غریب‌زاده در ژانر «ملودرام»، به شکل کارگاهی هدایت خواهند شد و در هر گروه، یک ایده به فیلم‌نامه تبدیل و وارد مرحله تولید می‌شود.
فیلم‌سازان شرکت‌کننده که از شهرهای همدان، ملایر، تویسرکان، ایلام، نهاوند، کرمانشاه، خرم‌آباد، سنندج، بروجرد و کرج پس از طی مراحلی انتخاب و موفق به حضور در این رویداد شده‌اند، بورسیه انجمن سینمای جوان هستند و هیچ هزینه‌ای بابت حضور یک‌هفته‌ای در آن پرداخت نخواهند کرد.
شایان ذکر است، انجمن سینمای جوانان ایران از تولید این ۳ فیلم کوتاه تا سقف ۳۰ میلیون تومان برای هر فیلم، حمایت مالی می‌کند.

دومین اردوی منطقه‌ای فیلم‌سازی «ایده تا تولید» 31 تیرماه تا 7 مردادماه ۱۴۰۱ به‌میزبانی انجمن سینمای جوانان همدان برگزار خواهد شد.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *