جستجو

فیلم کوتاه «سس اضافه» به جشنواره بین‌المللی فیلم تورین راه یافت.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «سس اضافه» به کارگردانی علیرضا قاسمی و محصول مشترک آلمان و ایران به سی و هشتمین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم تورین ایتالیا راه پیدا کرد. از جشنواره فیلم تورین که هر ساله در نوامبر برگزار می‌شود به عنوان مهم‌ترین جشنواره‌ی فیلم ایتالیا بعد از جشنواره فیلم ونیز یاد می‌شود.

در خلاصه‌ داستان سس اضافه آمده است: «هانس چند ساعت قبل از افتتاح تئاتری که در آن بازی می‌کند دست به خودکشی زده است. او در برزخ با فرشته‌ شکمویی گیر افتاده است و تمام تلاشش را می‌کند تا به دنیای زندگان بازگردد».

دیگر عوامل این فیلم عبارت‌اند از: بازیگران: آنتونیو لالو، بن جانسن، نویسنده و کارگردان: علیرضا قاسمی، تهیه‌کنندگان: آدرین برویه، فرانسیس والتر، السا پایین، تهیه‌کننده اجرایی: الکساندر وادو، مدیر فیلمبرداری: کریستین نویربرگر، مایکل ترون، تدوین: ماکسیمیلیان مرش، ارنست لاتیک، طراح صحنه: سیمون شابرت، طراح لباس: کرنلیا وارویزین، مدیرتولید: آدرین استور تهیه‌شده در مدرسه فیلم بادن-وورتمبرگ آلمان

سی و هشتمین دوره‌ی جشنواره‌ی فیلم تورین از ۲۰ تا ۲۹ نوامبر برابر با ۳۰ آبان ماه تا ۹ آذر ماه با به صورت آنلاین در شهر تورین ایتالیا برگزار می‌شود.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *