جستجو

مستند کوتاه «رویای یک اسب» به کارگردانی مرجان خسروی بالدی در بیستمین دوره جشنواره بیگ اسکای حضور دارد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مستند «رویای یک اسب» به کارگردانی مرجان خسروی و تهیه‌کنندگی ساجده سرایی و میلاد خسروی به بخش رقابتی بیستمین دوره جشنواره بیگ اسکای آمریکا راه یافت.

جشنواره بیگ اسکای BIG SKY یکی از مهم‌ترین رویدادهای جهانی مستند و مورد تایید آکادمی اسکار است و بهترین فیلم این جشنواره، واجد شرایط رقابت در بخش اسکار سال آینده خواهد بود.

این جشنواره بیستمین دوره خود را از  17 تا 26 فوریه 2023 مصادف با 28 بهمن تا 7 اسفند 1401 در شهر میزولای ایالت مونتانای آمریکا برگزار و مستند «رویای یک اسب» در بخش رقابتی فیلم‌های مستند کوتاه، داوری خواهد شد.

مستند کوتاه «رویای یک اسب» داستان دختر ۱۵ساله عشایری را روایت می‌کند که به ‌دور از فضای مدرن شهری در اندیشه آرزوهای بزرگی است و آرزوهایی فراتر از کوه‌هایی که او را احاطه کرده‌اند، دارد.

این مستند که ششمین ساخته مرجان خسروی بالدی است پیش‌ از این جشنواره، موفق به کسب جایزه بهترین فیلم مستند از جشنواره فیلم جنایت و مکافات Crime and Punishment ترکیه و جایزه بهترین کارگردان جوان از جشنواره فیلم‌های کوهستانی تگرنزی Tegernsee آلمان شده و تا کنون در 16 جشنواره بین‌المللی از جمله کراکف لهستان، نانسی فرانسه، سائوپائولوی برزیل، بلگراد صربستان، شارجه امارات، مذهب امروز ایتالیا و… حضور داشته است.

عرضه و پخش جهانی «رویای یک اسب» بر عهده شرکت Springs Pictures7 به مدیریت میلاد خسروی بالدی است.

عوامل این مستند کوتاه عبارتند از:

فیلم‌بردار: مهدی آزادی، تدوین‌گر: لقمان سخنور، صداگذار: آرش قاسمی، اصلاح رنگ و نور: حمیدرضا فطوره‌چیان، دستیار تدوین: سمانه میقانی، مجری طرح: محمود نور‌محمدی و مشاور رسانه‌ای: علی کشاورز.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *