جستجو

نشست خبری و آیین رونمایی از پوستر و تیزر دوازدهمین هفته فیلم و عکس کاشان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در آیین رونمایی از پوستر و تیزر دوازدهمین هفته فیلم و عکس کاشان، دکتر میثم نمکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان ضمن تبریک عید سعید قربان، از برگزاری هفته فیلم و عکس ابراز خرسندی کرد و  گفت: این رویداد باید محفلی برای ارتقای سطح کیفی هنرمندان باشد. وی همچنین انجمن سینمای جوانان دفتر کاشان را یکی از فعال‌ترین دفاتر فرهنگی منطقه خواند.

در این مراسم علی‌محمد سرجه‌پیما رئیس انجمن سینمای جوانان کاشان ضمن تشکر از اصحاب رسانه بابت استقبال از این نشست، خاطر نشان کرد: اولین هفته فیلم و عکس کاشان در سال 1371 برگزار شد و هم‌اکنون پس از گذشت 30 سال، دوازدهمین هفته فیلم و عکس در حال برگزاری است. وی افزود: این دفتر بسیاری از جوانان منطقه فرهنگی کاشان را در حوزه سینما و عکس آموزش داده است و اثرات حضور انجمن در فرهنگ و هنر شهر به خوبی مشهود است.

سرجه‌پیما در ادامه به توضیح برنامه‌های این رویداد پرداخت و گفت: اکران فیلم‌های کوتاه برتر ملی، اکران 25 فیلم‌ کوتاه و مستند تولید کاشان، برگزاری 5 کارگاه تخصصی در حوزه سینما، برگزاری نشست‌های نقد و بررسی و برگزاری نمایشگاه عکس از 35 عکاس کاشانی، دعوت از هنرمندان استان‌های همجوار، نشست کتاب و سینما، برپایی نمایشگاه کتاب سینمایی، انتخاب عکس و فیلم برتر از نگاه تماشاگران و یادبود مرحوم دکتر امیر تسلیمی از مدرسان دفتر کاشان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این هفته فیلم و عکس است.

رئیس انجمن سینمای جوانان کاشان ادامه داد: در این رویداد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کاشان، شهرداری کاشان، شورای شهر کاشان، موسسه بهمن سبز، موسسه کی‌آشیان، ساربوک، خانه نقلی و خانه لوسی از حامیان برگزار کننده خواهند بود.

لازم به ذکر است تیزر این رویداد را علی خوشدلی کارگردانی کرده است و طراحی پوستر بر عهده دانیال رحیمی کاشانی و علی مهزیار معصومی بوده است.

دوازدهمین هفته فیلم و عکس کاشان از تاریخ 24 الی 28 تیر ماه 1401 در پردیس سینمایی کاشان برگزار می‌شود.

 

 

«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *