جستجو

(یکشنبه ۱۴ شهریور ۹۵) از فیلم مستند «سارا» ساخته‌ی «هادی شریعتی» در سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی رونمایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی «سینماتجربی»، در خلاصه‌ی موضوع این فیلم مستند آمده است: «پدری روز تولد دخترش متوجه نابینایی او می‌شود. از همان روز اول دوربین دست گرفته و فیلم می‌گیرد. حاصل پنج سال تصویربرداری پدر، فیلم مستندی است که با نام «سارا» ساخته است…»
برپایه‌ی این گزارش، پس از نمایش فیلم مستند «سارا»، جلسه نقد و بررسی آن با حضور هادی شریعتی (کارگردان)، پیروز کلانتری (مستندساز و منتقد میهمان) و ناصر صفاریان (کارشناس- مجری) برگزار خواهد شد.
گفتنی است: عموم علاقمندان جهت تماشای این فیلم‌‌ و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت ۱۷ عصر یکشنبه (۱۴ شهریورماه) به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند. شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است.
دوستداران سینمای مستند و تجربی جهت اطلاع از برنامه‌های هفتگی کانون فیلم «سینماحقیقت» می‌توانند به کانال تلگرام این برنامه بپیوندند: telegram.me/cinemaverite

«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *