جستجو

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، ستاد خبری المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان، تیزر دومین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران که قرار است به عنوان یکی از بخش های سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برپا شود، به کارگردانی سعید نجاتی، رونمایی شد.

 

سعید نجاتی کارگردان تیزر دومین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان درباره ساخت این تیزرگفت: با فضای المپیاد فیلم‌‌سازی نوجوانان از دوره اول آشنا بودم و در جریان جزئیات برپایی آن نیز قرار داشتم و زمانی که پیشنهاد ساخت تیزر را دادند می‌دانستم روی چه نقطه‌ای از ذهن نوجوانان دست بگذارم که مقصود دومین المپیاد فیلم‌سازی را برساند.

 

وی ادامه داد: هر کارگردانی در چنین موقعیتی به ساخت تیزر با حضور بچه‌ها فکر می‌کند که خب این امری طبیعی است. اما این‌که نوجوانان بر اساس چه معیاری در تیزر حضور داشته باشند سخت است و من سعی کردم کودک و نوجوان امروز که انواع امکانات فیلم‌سازی را در دست دارد ، نشان دهم و فضایی شاد و مفرح از المپیاد فیلم‌سازی برای آن‌ها ترسیم کنم.

 

نجاتی در پایان صحبت‌های خود درباره طراحی فضایی جهت کارگردانی نوجوانان در این تیزر گفت: فیلم‌سازی برای من زندگی مطلق است و دوست داشتم فضایی که همیشه با آن زندگی کرده‌ام را برای نوجوانان که علاقه‌مند به این حوزه هستند توسط خودشان به نمایش بگذارم.

 

دومین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان با همراهی انجمن سینمای جوانان ایران و بنیاد سینمایی فارابی در سی و یکمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود. دومین «المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان کشور» در دو بخش «فیلم» و «فیلمنامه» با پذیرش فیلم‌های ۳ دقیقه‌ای با موضوع آزاد است که گروه سنی ۹ تا ۱۶ سال می‌توانند در این بخش از جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان شرکت کنند.

 

 

عوامل تولید این تیزر عبارتند از: نویسنده و کارگردان:سعید نجاتی، دستیار کارگردان و تدوین: مهدی یوسفعلی، فیلم‌بردار: داود رجبی، صدابردارو طراح صدا: مجید نجاتی، طراح صحنه و لباس: فائزه جوادی، مدیرتولید:مسعود محمدیان، محمد رضوی، گریم: مهتاب ابراهیمی، جلوه‌های ویژه بصری: سید حسن جوادی، دستیاران تصویر: جعفرحسینی‌نیا، علی نوروزی، انتخاب بازیگر: اکرم مهدیزاده، ندا وفایی، هماهنگی:مهرداد ظهیری، پلان‌های هوایی: امین قشقاییان، بازیگران نوجوان: حسین سعیدپناه، هستی حکیمیان، الشن زیبایی، حنانه‌سادات اسماعیل‌نژاد، ابوالفضل قرینی، محمد‌معین مقدمی، متین مقدمی، متین نجاتی، آتنا ملکی، عرفان یوسف‌زاده و مجری طرح:انجمن سینمای جوانان قم

 

علاقه‌مندان پس از ثبت نام در سایت جشنواره، www.iycs.ir می توانند به ارسال فیلم‌های تولید شده خود تا تاریخ ۲۲ مردادماه به دبیرخانه جشنواره به‌آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، کوچه نوزدهم، پلاک ۲۰، کدپستی: ۱۵۱۷۸۷۳۸۱۱، دفتر امور جشنواره ها اقدام کنند.

 

 

لینک تیزر در آپارات:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *