جستجو

فیلم کوتاه آینه های رنگ پریده به نویسندگی و کارگردانی سالم صلواتی در  نهمین پاتوق فیلم کوتاه سینمای آینده به روی پرده می رود.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، این فیلم روز دوشنبه پانزدهم شهریور ماه سال جاری در پردیس سینمایی چارسو به نمایش در می آید.

فیلم آینه های رنگ پریده ملودرامی زنانه است که با تاکید بر احساس مادری، چالش اصلی داستان را مطرح می کند زنی که شوهر وی محکوم به اعدام است در کش و قوس اینکه این است که آیا فرزندی را به دنیا آورد. موقعیت به نظر واقعی و رئال فیلم با اتصال به دو مفهوم کلیدی زندگی بشر از یک سو مرگ و از سوی دیگر تولد وجهی سمبولیک می یابد و این حس قدرتمند مادری است که در نهایت بر تصمیم نهایی تاثیر می گذارد.

بر پایه این گزارش، فیلمساز برای این محتوای به ظاهر ساده اما در عین حال سمبولیک و پیچیده ساختار متناسبی را در نظر می گیرد و به خوبی از دایره رئالیزم بیرون نمی رود و به خوبی در بخشی از داستان با نماهای نسبتا بلند سکون و رخوت زندگی این زن را نمایش می دهد که در نهایت هر چه به انتها نزدیک می شویم ریتم فیلم تا حدودی سریع تر می شود.

فیلم آینه های رنگ پریده تاکنون در جشنواره های فیلم کوتاه بیروت، جشنواره ملل اتریش، جشنواره سلیمانیه کردستان، جشنواره bay street کانادا حضور داشته است.

برخی از عوامل این فیلم کوتاه عبارت‌اند از: نویسنده ، کارگردان و طراح صحنه: سالم صلواتی، تصویربردار: مهدی کرمی، صدابردار: حسین قورچیان، تدوین: سالم صلواتی و توفیق امانی،

این فیلم که یکی از تولیدات دفتر سنندج انجمن سینمای جوانان ایران است روز دوشنبه پانزدهم شهریور ماه سال جاری در پاتوق فیلم کوتاه به نمایش درخواهد آمد

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *