جستجو

مجموعه عکس Passage  آرمین مرادی در فستیوال و نمایشگاه جهانی عکس روتردام 2022 XL پذیرفته شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، آرمین مرادی، از عکاسان انجمن سینمای جوانان ارومیه با مجموعه عکس Passage در فستیوال و نمایشگاه جهانی عکس روتردام 2022 XL حضور دارد.

فستیوال و نمایشگاه جهانی عکس روتردام 2022 XL ، امسال در هلند آمریکا پلین – Kop van Zuid در کنار هتل نیویورک بصورت فیزیکی برگزار می‌شود و بخشی از هفته هنر روتردام 2022 است و در شرایط بحران فعلی COVID-19، Rotterdam Photo با موزه عکس Covid، اولین موزه مجازی جهان که به جمع‌آوری و نمایش عکاس‌های گرفته شده در طول همه‌گیری COVID-19 اختصاص دارد، نیز همکاری می‌کند. هدف این همکاری، متحد کردن برخی داستان‌های شخصی، مستندسازی برخی رویدادها، شجاعت افراد در خط مقدم، ناامیدی، ترس و عدم اطمینان افرادی است که با همه‌گیری مواجه شده‌اند. برگزارکنندگان این جشنواره معتقدند یک عکس توانایی منحصر به فردی برای ثبت حالات، احساسات، روایت‌ها، ایده‌ها و انواع مختلف پیام‌ها دارد و در این شرایط می‌تواند نشان‌دهنده اهمیت ارتباطات انسانی، جهانی بودن احساسات و طبیعت ما باشد؛ امروزه تهدید نامرئی از هزاران مرز شخصی عبور کرده و میلیون‌ها خانواده را در سراسر جهان از هم جدا کره است؛ تعامل محدود انسانی در هر سطح ما را وادار می‌کند که قدر آنچه را که داریم بیشتر بدانیم و لحظات شادی، آرامش و امید را با عزیزان خود به اشتراک بگذاریم چرا که امروزه همه ما بدون توجه به جایی که زندگی می‌کنیم مشترک هستیم.

گفتنی است نتیجه همکاری جشنواره عکس روتردام، نمایشگاهی در جشنواره عکس روتردام 2022 و همچنین چند مستند کوتاه با عنوان “داستان‌های عمیق” خواهد بود که با عکاسان از نقاط مختلف جهان ساخته شده‌اند.

«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *