جستجو

پوستر پنجمین اردوی فیلم‌سازی «ایده تا تولید» که به میزبانی انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر کاشان و با حضور 15 فیلم‌ساز از 6 استان کشور برگزار می‌شود، رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، طی مراسمی با حضور محمد سرجه‌پیما مدیر انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر کاشان و سعید ضابطی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، هنرمندان و خبرنگار کاشان از پوستر پنجمین اردوی فیلم‌سازی «ایده تا تولید» انجمن سینمای جوانان کاشان رونمایی شد.
محمد سرجه‌پیما مدیر انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر کاشان، در آیین رونمایی از پوستر پنجمین اردوی فیلم‌سازی «ایده تا تولید» انجمن سینمای جوانان ایران عنوان کرد: این اردو از دوشنبه ۱۵ اسفندماه 1401 در فرهنگسرای معراج شهر کاشان آغاز شده و تا سه‌شنبه ۲۳ اسفندماه 1401 ادامه دارد.
وی اظهار کرد: در این اردوی فیلم‌سازی ۱۵ فیلم‌ساز از هنرجویان دفاتر انجمن سینمای سینمای ایران در استان‌های مرکزی، قم، چهارمحال‌وبختیاری، کرمان، یزد و اصفهان به همراه اساتید خود کارگاه‌های ایده‌پردازی را آغاز می‌کنند و در روند برگزاری اردو مراحل تولید و پس تولید آن را پشت سر می‌گذارند تا در نهایت، پایان این اردوی یک هفته‌ای شاهد سه فیلم کوتاه در ژانرهای «ملودرام»، «دفاع مقدس» و «علمی‌وتخیلی» باشیم.

مدیر انجمن سینمای جوانان کاشان در ادامه بیان کرد: این دوره از اردوی فیلم‌سازی سینمای جوانان ایران با حضور سه کارگردان سینمای ایران همراه است که این کارگردان‌ها به تفکیک ژانرهای این اردو، شامل رسول صدرعاملی در ژانر «ملودرام»، محمدعلی عسکری در ژانر «جنگی و دفاع مقدس» و استاد دیگری در ژانر «علمی‌ – تخیلی» هستند.

۱۵ نفر از هنرجویان انجمن سینمای جوانان ایران با مربیگری هر یک از این استادان سه گروه‌ پنج نفره‌، برای ساخت فیلم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی در پایان عنوان کرد: هدف از برگزاری این اردو، آموزش تکمیلی به علاقه‌مندان و هنرمندان در حوزه فیلم‌سازی است تا با کسب تجربه در حوزه ژانر و در فضای کار گروهی، برای تولید فیلم‌های جدید خود اقدام کنند.

در پایان این نشست از پوستر پنجمین اردوی فیلم‌سازی «ایده تا تولید» انجمن سینمای جوانان ایران رونمایی شد.

۳۰۰ هنرمند در حوزه فیلم‌سازی شامل بازیگر، فیلم‌بردار، صدابردار و تدوین‌گر در شهرستان کاشان فعال هستند.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *