جستجو

 
فیلم کوتاه داستانی «یک روز بعد» به کارگردانی احسان همتی و تهیه‌کنندگی طیبه فلکیان در بخش مسابقه جشنواره آکادمی فیلم و هنر جنوب در شیلی به نمایش درمی‌آید.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم داستانی یک روز بعد که با ساختاری مبتنی بر فرم و ژانر درام روایت می‌شود، منتخب جشنواره‌های مختلفی همچون سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم داکا، جشنواره مدیترانه‌ای کن فرانسه بوده است.
همتی که در ژانر سایکودرام فیلم P.T.S.D 11  را در کارنامه خود دارد، در این  فیلم  با نگاهی متفاوت و درامی روانشناختی در یک خانواده به روایت می‌پردازد.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: فرهاد پس از بازگشتن از مأموریت چندین ماهه خود متوجه می‌شود که دوست صمیمی‌اش فوت کرده و در وصیت نامه‌ای تمام اموالش را به دختر او بخشیده است؛ او که به‌دنبال فهمیدن حقیقت است درگیر اتفاقاتی جدید می‌شود.
عوامل این فیلم ۲۰ دقیقه‌ای عبارتند از:
کارگردان: احسان همتی، نویسنده: نیما رحیم‌پور، کیوان تقیه، بازیگران: سیامک مظفری، لیلا بارگاهی، یسنا جلالی، مدیر فیلم‌برداری: آئین ایرانی، تدوین: امیر احمدی، طراح صحنه و لباس: رضا قادری، صدابردار: جمال دهقان، صداگذار: مهدی تنگستانی، طراح گریم: ارسلان امیری، تهیه‌کننده: طیبه فلکیان

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *