جستجو

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: دو فیلم و دو قعطه عکس از مدرسان انجمن سینمای جوانان مهاباد به دهمین جشنواره منطقه‌ای فرهنگ بومی فیلم و عکس سنندج راه پیدا کرد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، رحیم بایزیدی با اعلام این خبر افزود: دهمین جشنواره منطقه‌ای فیلم، عکس و فیلمنامه فرهنگ بومی با هدف معرفی فرهنگ و هنر منطقه و ایجاد تولیدات و تقویت سینمای کوتاه و شناخت جوانان مستعد با حضور ۷استان در سنندج برگزار می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد اظهار کرد: فیلم کوتاه نویز سفید به کارگردانی عبدالقادر طه‌زاده در قالب مستند و فیلم پسر حافظه در قالب مستند داستانی  کار ناصر نورانی و دوعکس از کیوان فهیمی مدرس دفتر سینمای جوانان مهاباد به بخش مسابقه این جشنواره راه پیدا کردند.

وی ادامه داد: هیئت داوران از بین ۲۴۹فیلم ارسالی ، ۱۸۳فیلمنامه، ۸۶۵قطعه عکس و ۶۵ مجموعه عکس ۳۱ فیلم را در بخش داستانی، ۱۸ فیلم را دربخش مستند، ۱۵ فیلم را دربخش پویانمایی و ۵ فیلم را در بخش تجربی و همچنین ۳۹قطعه عکس را از ۳۵ عکاس و ۵مجموعه عکس را واجد شرایط در بخش نهایی معرفی کردند.

بایزیدی با بیان اینکه خانم شیلان سعدی فیلم‌ساز و مدرس دفترمهاباد به همراه مهرداد سلیمانی، میرعباس خسروی‌نژاد، حمید قوامی و امید راستنبین هئیت انتخاب بخش فیلم دهمین جشنواره منطقه‌ای ژیار را برعهده داشتند گفت: ۱۳۶۲ اثر در سایت دهمین جشنواره منطقه‌ای بومی فیلم و عکس ژیار ثبت شده بود و این جشنواره در ۱۸ الی ۲۰ اردیبهشت ماه در سنندج برگزار می‌شود.

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *