جستجو

فیلم مستند دونازی به کارگردانی حسن بیات، مربی فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان زنجان به فصل سوم نخستین جشنواره تلویزیونی مستند راه پیدا کرد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، هیئت انتخاب نخستین «جشنواره تلویزیونی مستند» پس از بررسی و بازبینی ۱۴۰ اثر رسیده به دبیرخانه، ۴۱ فیلم کوتاه، نیمه‌بلند و بلند را برای شرکت در این جشنواره انتخاب کردند.

در بین این آثار، فیلم مستند دونازی به کارگردانی حسن بیات از مربیان و فیلم‌سازان انجمن سینمای جوانان زنجان نیز در بخش مستند نیمه‌بلند حضور دارد.

برپایه این گزارش، موضوع این مستند که تولید آن بیش از یک‌سال ونیم به طول انجامیده، درباره محیط‌بانی‌است که از ۲ بزغاله کوهی که مادرشان توسط شکارچیان کشته شده‌اند، در روستا و خانه خود نگهداری می‌کند؛ این محیط‌بان به منظور حفظ حیات وحش در تلاش است نژاد بز کوهی را تکثیر و در طبیعت رها کند. او با شرایط سخت و خلق و خوی وحشی بزغاله‌ها کنار آمده و رابطه عاطفی بین بزغاله‌ها و خانواده‌اش بر قرار می‌شود.

سایرعوامل تولید این پروژه عبارتند از:

نویسنده: حسن بیات

تصویربردار: حسین خان‌بابایی – حسن بیات

تدوین و صداگذاری: وحید انصاری

صدابردار: محمدرضا بیات

آهنگ‌ساز: مرتضی نظری

عکاس: علی عماری – مژگان رحیمی

تهیه‌کننده : حسن بیات – حسین محمدی

مجری طرح: انجمن سینمای جوان– دفتر زنجان

در این دوره از جشنواره ۸ اثر در بخش مستند بلند، ۱۶ اثر در بخش مستند نیمه‌بلند و ۱۷ اثر در بخش مستند کوتاه به نمایش درمی‌آید.

گفتنی‌است فصل سوم جشنواره تلویزیونی مستند شنبه ۲۲ مهرماه ساعت ۲۰ با نمایش مستند «بودن بدون درد» ساخته جواد تقوی آغاز می‌شود.

 

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *