جستجو

عکس‌های نوید محمدی و صحرا رشیدپور از عکاسان کرمانشاهی به مرحله نهایی چهارمین دوره جایزه فرشته راه یافتند. 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، محمدعلی حیدری مدیر روابط‌عمومی جایزه فرشته در این باره گفت: هیئت داوران بخش عکس در این دوره متشکل از آرش خاموشی، مهران مهاجر و غزاله هدایت فعالیت خود را از خردادماه آغاز کرد و بعد از بررسی ۲۰ اثر (۸ زن و ۱۲ مرد) را شایسته حضور در مرحله نهایی این رویداد دانست.

بیست نفر برگزیده‌ی بخش عکسِ چهارمین دوره جایزه فرشته، تابستان پیش رو در نمایشگاه عکسی در گالری فرشته، به مدت یک هفته آثار خود را برای علاقه‌مندان به نمایش خواهند گذاشت. این نمایشگاه به شکل دوره‌ای در چند شهر دیگر از جمله کرمانشاه (نگارخانه آفرینش)، رشت (گالری الهی)، اصفهان (گالری بیان)، شیراز (گالری نارنج)، کرمان (گالری هومر) و شهرهای دیگر نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: آثار برگزید‌گان بخش عکس چهارمین دوره «جایزه فرشته» در گالری KHP در شهر دوسلدورفِ آلمان نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

برپایه این گزارش، هئیت داوران چهارمین دوره جایزه داستانی فرشته، متشکل از علی خدایی، بلقیس سلیمانی و ناهید طباطبایی  کار بررسی ۳۰ اثر نهایی را از خردادماه آغاز کرده‌اند که در این بخش، محسن یاوری به بخش نهایی راه یافته است.

گفتنی‌است مراسم اختتامیه چهارمین دوره جایزه فرشته به دبیری پژمان موسوی با معرفی برندگان، ٣٠ خرداد ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *