جستجو

 فیلم‌ کوتاه «جام جهانی» به‌‌کارگردانی مریم خدابخش به پنجمین جشنواره فیکا مکزیک راه یافت.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم‌ کوتاه «جام جهانی» به‌‌کارگردانی مریم خدابخش و تهیه‌کنندگی علی تابع‌امام در پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فیکا مکزیک (FICAH) به نمایش در‌می‌آید.

«جام جهانی» روایت‌گر داستان زن و شوهری است که قصد مهاجرت دارند و تا رسیدن به هدفشان زمانی نمانده است که رازی بین آن‌ها بر ملا می‌شود.

مریم خدابخش در زمینه کارگردانی، فیلم‌نامه‌نویسی، تدوین، طراحی پوستر، کار پخش فیلم و تهیه‌کنندگی فعالیت می‌کند. او معتقد است که هر یک از ما صدایی داریم و مأموریت ما به‌عنوان انسان در این جهان این است که صدای منحصر به فرد خود را بیابیم و آن را به مردم ارائه دهیم تا بدین‌گونه به آن‌ها کمک کنیم و یکی از راه‌های انتقال صدا، سینما است.

زهرا آقاپور، علی تابع‎امام، کیان زارعی بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

اسامی عوامل سازنده فیلم‌ کوتاه «جام جهانی» به شرح زیر است:

نویسنده و کارگردان: مریم خدابخش، مدیر فیلم‌برداری: احسان اسکندری، صدابردار: شهرام متولی باشی، صداگذار: عبدالرضا حیدری، تدوین: مریم خدابخش ، مدیر تولید: پرویز خدابخش، اصلاح رنگ و نور: علی شعبانی، گریمور: محسن صالحی، دستیار گریم: آرزو یازرلو ، جلوه های ویژه : روح الله رضایی ، نجمه امینی ، مترجم: مهدی عرب ، دستیاران فیلم‌بردار: علی کرمی ، بابک بابازاده ، مهدی سلیمی،  دستیار صدابردار: علی سپهوند ، عکاس: علیرضا خدابخش ، مشاور تولید: پیمان جعفری ، تهیه کننده: علی تابع‌امام

پنجمین دوره این جشنواره به دلیل شیوع کرونا و برای اولین بار بخش‌های رقابتی را بصورت مجازی از تاریخ 26 آگوست تا 26 سپتامبر برگزار خواهد کرد.

 

«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *