جستجو

 

محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی و مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران با حضور در دفتر همدان با هنرمندان و کارکنان دفاتر انجمن در استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، «محمد خزاعی» رئیس سازمان سینمایی و «مهدی آذرپندار» مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران به اتفاق «مسعود ویژه» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت از دفتر همدان بازدید و با مدیران و همکاران دفاتر چهارگانه انجمن در استان همدان و همچنین هنرمندان فیلم‌ساز و عکاس دیدار  کردند .

در این بازدید مسائل و مشکلات دفتر در حوزه تولید، آموزش و تجهیزات مورد بررسی قرار گرفت و فیلم‌سازان جوان استان طی نشستی صمیمانه به طرح مباحث مربوط به فیلم‌سازی و تولید فیلم کوتاه پرداختند.

در سفر به همدان،  «یزدان عشیری» مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی، «محمد حمیدی‌مقدم» مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، «هاشم میرزاخانی» مدیر عامل موسسه سینما شهر، «محمدرضا سوقندی» مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران و «اصغر فارسی» معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی، خزاعی را همراهی می‌کردند.

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *