جستجو

اعضای انجمن سینمای جوانان ملایر با محمد کاظمی نماینده این شهردر مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، هنرمندان و هنرجویان دفترملایر در دیدارمحمد کاظمی نماینده مجلس شورای اسلامی این شهرستان در مورد فعالیت‌ها و  مسائل موجود دیدار و گفت وگو کردند.

در ابتدای این دیدار نماینده مردم شهرستان ملایر پیرامون جایگاه ویژه فرهنگی و هنری شهرستان در کشور و همچنین درخشش هنرمندان ملایری از جمله مسعود جعفری‌جوزانی سخنانی ایراد کرد.

وی با اعلام آمادگی خود برای تأمین اعتبارات ازمبادی ذی‌ربط، برلزوم حمایت قاطع مسئولین شهری و کشوری از انجمن سینمای جوانان ملایر تأکید کرد.

در این نشست هنرجویان انجمن با بیان مشکلات موجود، خواستار تغییر در رویه دیدگاه موجود مسئولین شهرستان نسبت به فعالیت‌‌های هنری  و حمایت از از برگزاری کارگاه‌های آموزشی زیر نظر اساتید بزرگ کشوری شدند. آن‌ها همچنین مشکلاتی از قبیل نبودن تجهیزات حرفه‌ای لازم برای ساخت فیلم کوتاه و عدم همکاری برخی از مسئولین شهری از انجمن را از جمله مشکلات پیش رو خواندند و خواهان رفع آن‌شدند.

در ادامه، امید وفایی رئیس انجمن سینمای جوانان با بیان تاریخچه‌ای کوتاه از فعالیت‌های انجمن از بدو تأسیس درسال ۱۳۶۶، از رشد چشم‌گیر فعالیت‌های هنری این نهاد فرهنگی از اسفندماه ۹۵ خبرداد.

وی ضمن اشاره به موفقیت‌ها ودستاوردهای مدیران قبلی و قدردانی از آنها به تشریح فعالیت‌های جاری ازجمله ساخت پروژه‌های فیلم فارغ‌التحصیلان رشته فیلم‌سازی وساخت ۱۲ فیلم کوتاه نیمه‌حرفه‌ای و یک فیلم نیمه‌بلند حرفه‌ای پرداخت. وفایی همچنین راه‌اندازی بزرگ‌ترین و تخصصی‌ترین گروه عکاسی شهرستان  به نام «کانون عکاسان ملایر»، تشکیل تیم‌های عکاسی در حوزه‌های عکاسی نجوم، عکاسی شهری، عکاسی طبیعت، برگزاری نمایشگاه و مسابقات و تورهای عکاسی و همچنین روند رو به رشد جذب جوانان را از جمله عملکردهای اخیر انجمن سینمای جوانان ملایر برشمرد.
وی با تشریح موفقیت در تولیدات نیمه‌حرفه‌ای و حرفه‌ای خاطرنشان کرد که با وجود قابلیت‌های بالای هنرجویان و فیلم‌سازان و عکاسان ملایر در آینده شاهد حضور آنها در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی خواهیم بود. رئیس انجمن سینمای جوانان ملایر تصریح کرد که انجمن سینمای جوانان پایلوت فرهنگی و هنری در زمینه هنرهای بصری در سطح شهرستان است وگفت: به‌رغم کمبودها در مسیر هنر نباید ایستاد و سینمای جوانان با انگیزه و انرژی به مسیر خود ادامه خواهد داد و منتظر نمی‌ماند.

وفایی در پایان سخنانش افزود: آنچه مد نظر است رشد کیفی این فضای هنری و فرهنگی‌ست وما همچنان چشم امید به همراهی و حرکت و حمایت مسئولین فرهنگی و اجرایی شهرستان داریم.

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *