جستجو

 

اعضا و هنرمندان انجمن سینمای جوانان استان اردبیل با مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار کردند.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، به دنبال انتصاب دکتر امیر رجبی به‌عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، جمعی از اعضا و هنرمندان انجمن سینمای جوانان استان اردبیل با حضور در اداره کل، ضمن تبریک انتصاب، به گفت‌وگو در خصوص مسائل سینمای استان پرداختند.

در این جلسه ابتدا میردولت موسوی مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل ضمن ابراز خرسندی برای این انتصاب و قدردانی از مدیران دوره‌های قبلی اداره کل، انجمن سینمای جوانان را فرزند ارشد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوانده و خواستار حمایت بیش از پیش اداره کل از فرزندان خود شد.

در ادامه امیر رجبی که پیش از این ریاست حوزه هنری اردبیل را بر عهده داشت، با اشاره به شناخت خود از سوابق فیلم‌سازان استان و پرونده درخشان آن‌ها در مجامع مختلف ملی و بین‌المللی، انجمن سینمای جوانان اردبیل را از افتخارات استان و کشور برشمرده، افزود: وظیفه اداره کل جذب و حمایت از هنرمندان افتخار آفرین است . وی روابط دوستانه و به دور از بروکراسی اداری با هنرمندان را عامل مهم کمک به پیشرفت بیش از پیش آن‌ها عنوان کرد . و از هنرمندان عرصه سینمای استان خواست تا باتولید آثاری با موضوعات نشاط و مهربانی در مبارزه با معضلات و افسردگی در بین اقشار مختلف جامعه سهیم باشند .

در ادامه هر یک از اعضای حاضردر جلسه ضمن  تبریک انتصاب امیر رجبی به‌عنوان مدیر کل ارشاد که عضوی از جامعه هنری استان است، ایجاد زمینه‌های تعامل بیشتر و همدلی و همکاری متقابل ما  بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان را خواستار شدند.

 

«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *