جستجو

روز گذشته تعدادی از فیلم‌سازان و هنرمندان و همچنین مدرسین انجمن سینمای جوان کاشان با آیت‌ا… نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این دیدار که به مناسبت سی‌اُمین سال تاسیس انجمن سینمای جوان کاشان و برگزاری جشنواره منطقه‌ای در کاشان برگزار شده بود، آیت‌ا… نمازی با اشاره به مثبت ارزیابی کردن فعالیت هنرمندان و فیلم‌سازان انجمن سینمای جوان کاشان تصریح کرد: فلسفه وجودی هنر این است که در خدمت بشر و در جهت ارتقای سطح و میزان معرفت انسان است. وی در ادامه افزود: امروز در دنیای غرب و مادیت، هنر درخدمت استکبار است و فیلم‌های هالیوودی افکار جهانی را در جهت سرکوب کردن ملت‌های جهان هدایت می‌کنند و زمینه جنگ جهانی سوم را فراهم می‌کنند.

 آیت‌ا… نمازی خاطرنشان کرد: هنر در جامعه توحیدی برعکس جامعه استکباری جهان در خدمت تعالی و رشد انسان قرار دارد و بشر را به سمت و سوی حقایقی که در دل نظام هستی است، هدایت می‌کند. وی افزود: فلسفه خلقت و هنر، ارتقای میزان و مراتب معرفت در تفکر بشری است.

در این دیدار مصطفی جوادی‌مقدم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، طی سخنانی اظهار داشت: انجمن سینمای جوانان-  دفترکاشان با ۳۰ سال سابقه در حوزه فیلم و عکس  فعالیت‌های قابل‌توجهی را ارائه کرده است.

همچنین محمد سرجه‌پیما سرپرست دفتر کاشان نیز در ادامه به تشریح فعالیت‌های دفتر در ۳۰ سال گذشته پرداخت وبا اشاره به موفقیت‌ها و افتخارات این دفتر در سالیان گذشته، حمایت جدی مسئولین شهر را در جهت ارتقاء فرهنگ و هنر این شهر خواستار شد.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *