جستجو

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، پنجشنبه ۴ شهریور هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه استان اردبیل با علی جنتی ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن شیخ صفی الدین استانداری دیدار کردند .
این دیدار با خیر مقدم و ارائه عملکرد سه ساله توسط مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل آغاز و با طرح مسائل و مشکلات قشرهای مختلف فرهنگی و هنری ادامه یافت .

در ادامه علی جنتی ضمن ابراز خرسندی از این که به مناسبت هفته دولت در اردبیل حضور پیدا کرده و با نخبگان و هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر دیدار داشته ، از استاندار اردبیل بخاطر پرداختن به مسائل فرهنگی و هنری قدردانی کرد . جنتی با اشاره به پیشینه تاریخی و فرهنگی اردبیل ابراز امیدواری کرد که در سال آینده روز شیخ صفی الدین اردبیلی را در تقویم ثبت نمایند .

ARDEBIL1وزیر ارشاد در پاسخ به مسائل و مشکلات مطرح شده از تلاشهای وزارت ارشاد در رفع مشکلات موجود یاد کرده و از فعالیت چشمگیر سینماگران و سینما های کشور با تلاش ، تشویق و ترغیب مسئولین امر در حوزه فرهنگی ، ساخت فیلم «ابد و یک روز» و جوایز و فروش چشمگیر آن را یکی از نمونه های حمایت از فیلمسازان جوان عنوان کرد .
جنتی در ادامه افزود: کمک به انجمن ها در برنامه امسال وزارت فرهنگ و ارشاد است و از ادارات کل خواسته شده تا انجمن های فعال را برای حمایت بیشتر به وزارت معرفی نمایند .
در این جلسه عملکرد سه ساله انجمن سینمای جوانان استان اردبیل با محوریت افتخارات ملی و بین المللی در قالب یک برنامه تصویری ده دقیقه ای به نمایش درآمد.

«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *