جستجو

فیلمسازان انجمن سینمای جوانان قم به‌مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) به دیدار حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی از مراجع عظام شهر مقدس قم رفتند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این دیدار که به‌منظور استفاده فیلمسازان از رهنمودها و فرمایشات علما و مراجع تقلید ترتیب داده شده بود،  ابتدا رضا ابوذر مدیر انجمن سینمای جوانان قم ضمن عرض تبریک و تهنیت به‌مناسبت اعیادشعبانیه و تقدیروتشکر ازالطاف آیت‌الله علوی‌گرگانی ،گزارشی از تأسیس انجمن سینمای جوانان ایران دفتر قم ارائه کرد. وی در ادامه به شهر قم به عنوان پایگاه هنر دینی کشور به‌ویژه در رشته فیلم‌سازی اشاره و عنوان کرد: انجمن سینمای جوانان قم و اداره‌کل فرهنگ و ارشاداسلامی به لطف وجود بابرکت حضرت فاطمه معصومه(س) و مراجع تقلید شیعیان جهان و حوزه علمیه قم، ۷دوره جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین را برگزار کرده است و به همین دلیل هنرمندان فیلم‌ساز سراسر کشور که با موضوع نماز و نیایش اثری را خلق کرده‌اند به شهر قم تشریف‌فرما می‌شوند.

ابوذر خاطر نشان کرد: مسئولین محترم استان به‌ویژه شهرداری قم باید به حمایت از فیلم‌سازان ارزشی و متعهد قم بشتابند تا بتوانیم هنر دینی و اسلامی خود را به جهان ارسال نماییم.

در ادامه این دیدار حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی ضمن خیر مقدم به هنرمندان فیلمساز،ابرازامیدواری کرد که هنرمندان در سایه توجهات حضرت صاحب‌الزمان(ع) موفق و سربلند باشند و هنر خود را در راستای رسالت اسلام و قرآن به نمایش بگذارند و آنچه را رضای خداوند متعال است، پیاده کنند.

ایشان به تفاوت سینمای قبل و بعد از انقلاب پرداختند و فرمودند: سینمای قبل از انقلاب فقط جنبه سرگرمی داشت و فیلم‌سازان مردم را بیشتر به مسائل دنیوی و سرگرمی سوق می‌دادند؛ اما پس از انقلاب، سینمای ایران الحمدلله با محتوا و ارزشمند بوده و هنرمندان پیام‌های اسلام و قرآن را پیاده می‌کنند. در پایان این دیدار ایشان به ذکر دعا برای سربلندی هنرمندان پرداختند.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *