جستجو
فریدون جیرانی در پاتوق فیلم کوتاه نقد و بررسی می‌کند؛

 

فیلم‌های کوتاه «وادیار» در ژانر حادثه‌ای، «هناسه» در ژانر جنگ، «مرد ابری» و «ماجان» در ژانر ملودرام در شانزدهمین جلسه از فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه، اکران، تحلیل و نقد می‌شوند.

 

به‌گزارش روابط‌‌‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، شانزدهمین و آخرین جلسه از هفتمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روز دوشنبه 21 شهریورماه، با نمایش 4 فیلم کوتاه، برگزار می‌شود.
در این جلسه از فصل هفتم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، فیلم‌های‌کوتاه «وادیار» به‌نویسندگی و کارگردانی مرجان خسروی، «ماجان» به‌نویسندگی و کارگردانی فردین انصاری، «مرد ابری» به‌نویسندگی و کارگردانی شاهین جلالی و «هناسه» به‌نویسندگی وکارگردانی میثم محمدخانی به نمایش درخواهند آمد.
در این رویداد فریدون جیرانی، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده، مجری و کارشناس پیشکسوت سینما، به‌عنوان کارشناس ویژه جلسه شانزدهم، پس از اکران آثار با کارگردانان فیلم‌های به نمایش درآمده به گفت‌و‌گو نشسته و آثار را مورد تحلیل و بررسی تخصصی قرار خواهد داد. اجرای این برنامه را محیا ساعدی بر عهده دارد.
فیلم کوتاه «وادیار» به‌نویسندگی و کارگردانی مرجان خسروی، در ژانر «حادثه‌ای»، به‌تهیه‌کنندگی مهدیه سادات محور و میلاد خسروی و با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران استان چهارمحال بختیاری تهیه و تولید شده است.

فردین انصاری «ماجان» را در ژانر «ملودرام» کارگردانی کرده و عطا دهقانی و فردین انصاری فیلم‌نامه این فیلم کوتاه را نوشته‌اند. «ماجان» از جمله آثاری است که در انجمن سینمای جوانان تهیه و تولید شده است.

«مرد ابری» به‌نویسندگی و کارگردانی شاهین جلالی، اثری در ژانر «ملودرام» است که به‌تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران استان اردبیل و شاهین جلالی تهیه و تولید شده است. محمود نظرعلیان، اکبر صادقی و اردشیر زاهد نقش‌آفرینان این فیلم کوتاه هستند.

نویسندگی و کارگردانی «هناسه» را نیز میثم محمدخانی در ژانر «درام برعهده داشته است و فاطمه سادات مختاری تهیه کننده آن بوده است. محمود نظرعلیان، هانا کامکار و آرینا لطفی از جمله بازیگران این فیلم کوتاه هستند.
شانزدهمین و آخرین جلسه فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه، دوشنبه‌ 21 شهریورماه ساعت 15 در پردیس سینمایی چارسو، سالن شماره 1 برگزار می‌‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.

حضور برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز
هشت اثر خراسان شمالی در آستانه ت...
«زنان لَجمن» در لیست مسابقه جشنو...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *