جستجو

 

شب گذشته در پاتوق فیلم کوتاه «سالم صلواتی» مورد تقدیر انجمن سینمای جوانان ایران و جشنواره یونیورسال ۲۰۱۶ قرار گرفت. وی ارزش تقدیر انجمن را به این دلیل با ارزش‌تر از همه جوایز بین‌المللی‌اش عنوان کرد که برای او با همه نقاط ضعف و قوت کاری‌اش ترتیب داده شده بود.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دومین جلسه از سری سوم «سینما آینده» پاتوق فیلم کوتاه، شب گذشته ۲۹ آذرماه با حضور فرید فرخنده‌کیش؛ مدیرعامل انجمن، بن بهمنی؛ مدیر جشنواره یونیورسال ۲۰۱۶، فرنوش حبیب‌نژاد؛ مدیر روابط عمومی و همچنین اعضای شورای حمایت از تولید در سالن شماره سه پردیس چارسو برگزار شد.

طبق روال هر هفته که بخش نخست مراسم به «هر پاتوق، یک تقدیر» اختصاص دارد، سالم صلواتی از سوی انجمن مورد تقدیر قرار گرفت و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران لوحی را به رسم یادبود به این فیلمساز که اخیرا موفق به دریافت جایزه ویژه هیات داوری هفدهمین جشنواره «ماکائو» برای فیلم «آیینه‌های پریده‌رنگ» شده است، تقدیم کرد.

اهدای جایزه از طرف مدیر جشنواره یونیورسال ۲۰۱۶ به صلواتی برای کارگردانی فیلم «بادبادک‌های بی‌باد» بخش دیگری از مراسم پاتوق فیلم کوتاه شب گذشته بود. صلواتی، ضمن تشکر از تقدیر انجمن، اضافه کرد: ارزش این جایزه و تقدیر برایم جدا از همه جوایزی‌ست که تاکنون دریافت کرده‌ام، به این دلیل که این مراسم تقدیر برای منِ «سالم صلواتی» با همه ضعف‌ها و قوت‌هایی‌ست که در کارم دارم.

وی با یادآوری سال‌‌های دور فیلمسازی‌اش، گفت: لازم می‌دانم پس از ۲۷ سال از تمامی عزیزانی که در این سال‌ها و از ساخت اولین فیلم کوتاهم کنارم بودند و یاری‌ام کردند تشکر کنم. در اصل فیلم‌هایی که آن‌ها ساخته‌اند امروز موجب تقدیر من شده است. صلواتی ابراز امیدواری کرد که این تقدیر شروع تازه‌ای برای کارهای آتی‌اش باشد و افزود: همچنان از انجمن سینمای جوانان ایران که از آن‌جا کارم را شروع کرده‌ام و از آن‌جا مورد تقدیر قرار گرفتم، تشکر می‌کنم.

در حاشیه پاتوق هجدهم، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران با جمعی از دانشجویان دانشگاه سوره که در این محفل حضور داشتند گفتگو کرد و در پایان عکسی به یادگار با این رهروان تازه‌کار سینما گرفت. شب گذشته فیلم‌های «روتوش» ساخته کاوه مظاهری، «اکسیدان» ساخته عباس نظام‌دوست، «سوزن‌بان» اثر مهدی خرمیان، «ساختمان شماره۱۳» ساخته امیرغلامی، «بازگشت» اثر احسان ملازاده  و «پرواز آلیس» ساخته امانوئل سادا از کشور فرانسه برای حاضران در سالن نمایش داده شد.

«سینما آینده» پاتوق فیلم کوتاه دوشنبه‌های هر هفته ساعت ۱۸ تا ۲۰  در محل پردیس چارسو برگزار می‌شود و علاقه‌‎مندان می‌توانند در این محفل به تماشای جدیدترین فیلم‌های کوتاه ایران و جهان بنشینند. سری سوم پاتوق فیلم کوتاه با حضور همزمان اعضای شورای حمایت از تولید در محل پردیس چارسو جهت گفتگوی مستقیم با فیلمسازان جوان و خصوصا فیلم اولی همراه است.

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *