جستجو

نخستین برنامه از برنامه‌های «دوشنبه‌های عکاسی» در استان‌ها با عنوان «تمهیدات عکاسانه برای بسط مجموعه عکس» در انجمن سینمای جوانان ایران استان قزوین برگزار می‌شود.

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نخستین برنامه از سری برنامه‌های «دوشنبه‌های عکاسی» که در دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران در تمام کشور برگزار می‌شود، با عنوان «تمهیدات عکاسانه برای بسط مجموعه عکس» توسط انجمن عکاسان ایران و با همکاری کانون عکس انجمن سینمای جوانان استان قزوین برگزار می‌شود.

در این کارگاه که روز دوشنبه ۱۴ شهریور از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در سالن مولانای مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد قزوین برگزار می‌شود، زانیار بلوری مدرس و کارشناس حوزه عکس با شرکت‌کنندگان این برنامه، درباره مجموعه عکس و شیوه انتخاب عکس به این منظور، به گفتگو می‌پردازد و آثار آنان مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

بلوری مدرس و منتقد عکاسی، عضو شورای هنری هشتمین دوره «ده روز با عکاسان ایران» بوده و در حال حاضر نیز عضو هیأت داوری نهمین دوره این رویداد است.

شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است و عکاسان علاقه‌مند در استان قزوین برای نقد و بررسی آثار خود می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۳۴۳۰۰۶_۰۲۸ انجمن سینمای جوانان استان قزوین تماس بگیرند و برای حضور در این برنامه اقدام کنند.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *