جستجو

انیمیشن کوتاه «دنیای خاکستری خاکستری» ساخته سید محسن پورمحسنی شکیب بعد از حضور در سه جشنواره زیر نظر آکادمی اسکار، برای حضور در جشنواره اسکار داشجویی 2023 آماده شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، انیمیشن کوتاه «دنیای خاکستریِ خاکستری» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی سید محسن پورمحسنی شکیب باتوجه به قوانین آکادمی اسکار، توانست بعد از حضور در بخش رقابتی اصلی سه جشنواره مورد تایید این آکادمی، واجد شرایط و صلاحیت برای حضور در بخش دانشجویی آکادمی اسکار یا اسکار دانشجویی 2023 گردد.
این انیمیشن تاکنون در بخش رقابتی سی‌و‌پنجمین جشنواره فیلم آتلانتا: اوت آن فیلم (آمریکا)، سیزدهمین جشنواره اسپارک انیمیشن (کانادا)، دوازدهمین جشنواره مستند و انیمیشن آمریکایی (Amdocs)، چهل‌وهفتمین جشنواره فیلم کلیولند (آمریکا) به نمایش درآمده که همگی آنها مورد تایید آکادمی اسکار بودند.
همچنین این انیمیشن کوتاه موفق به دریافت جایزه ویژه سازمان زنان انیمیشن از جشنواره اسپارک انیمیشن شد که به پروژه‌ها، افراد و یا سازمان هایی که تأثیر قابل‌توجهی در گسترش تنوع صداها در صنعت انیمیشن داشته‌اند، اهدا می‌شود.
«دنیای خاکستریِ خاکستری» درباره مرد جوانِ رنگارنگی‌ است که در یک دنیای کاملا خاکستری زندگی می کند. او مجبور است که برای زندگی در آن جامعه همرنگ جماعت شود. تا اینکه هویت واقعی‌اش توسط یک پسر بچه بازیگوش به صورتی تصادفی بر ملا شده و باعث وحشت مردم می‌گردد.
شایان ذکر است که پیش از این، انیمیشن کوتاه «پوتین» به کارگردانی و نویسندگی سید محسن پورمحسنی شکیب و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران دفتر رشت توانسته بود برای نخستین بار در سینمای کوتاه ایران کاندید بخش دانشجویی آکادمی اسکار 2022 گردد.
عوامل «دنیای خاکستریِ خاکستری» عبارتند از:
نویسنده و کارگردان: سید محسن پورمحسنی شکیب، کارگردان هنری: پژمان ماله‌میر، تهیه‌کننده: سید محسن پورمحسنی شکیب، انیمیشن و استوری‌بورد آرتیست: پژمان ماله‌میر، طراح کاراکتر و پس زمینه: پژمان ماله‌میر، رنگ آمیزی: مریم جعفری، طراحی صدا و موسیقی: محمد زمان‌ثانی، فولی افکت: مریم یعقوبی و پخش کننده: درگاه فیلم ایران (علیمحمد اقبالدار).
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...
از فیلم‌سازی با پول تو جیبی تا آ...
«سوره» میزبان نشست‌های تخصصی «فی...
«کالبو» در کرمان آماده نمایش شد
«تنگه» در جشنواره کوت کورت فرانسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *