جستجو

مهمان بخش بازار بین‌الملل جشنواره فیلم کوتاه تهران خواستار دیدار با کلیه فعالان عرصه انیمیشن در جشنواره شد.
به گزارش ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، بخش بازار بین‌الملل سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از روز شنبه ۱۹ آبان ماه آغاز به کار کرد و در دومین روز از برگزاری این بخش یکی از چهره‌های شاخص انیمیشن خواستار دیدار با کلیه هنرمندان این عرصه شد.
آنتا اوزورک از مهمانان بخش بازار بین الملل که متخصص انیمیشن است از تمام انیمیشن سازان ایرانی دعوت می کند تا فردا یکشنبه ۲۰ ابان ماه در محل برگزاری سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور یابند و با هم گفت‌وگویی دوستانه در باب انیمیشن داشته باشند.
آنتا اوزورک متولد ۱۹۷۹ در لهستان دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته عکاسی کلاسیک، طراحی گرافیک و ادبیات است. او دارای پیشینه‌ای جدی در انیمیشن و سینمای کودک است. وی همچنین مسئولیت برنامه ریزی جشنواره‌های مختلفی را برعهده داشته است. از اهم فعالیت‌های او می‌توان به کارگردان هنری در جشنواره آمستردام، مدرس و برنامه ریز در انجمن سازندگان انیمیشن لهستان، مدیر فرهنگی مرکز فیلم Silesia و غیره اشاره کرد.
در پی این دیدار دوستانه که از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در پردیس ملت برگزار خواهد شد، امکان همکاری این هنرمند بین‌المللی با هنرمندان داخلی فراهم می‌شود.

پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...
از فیلم‌سازی با پول تو جیبی تا آ...
«سوره» میزبان نشست‌های تخصصی «فی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *