جستجو

 

«زمان قرض‌گرفته‌شده» یکی از جدیدترین تولیدات شرکت پیکسار است که هفته آینده ۲۲ آذرماه همراه با سه اثر کوتاه دیگر در پاتوق فیلم انجمن سینمای جوانان ایران موسوم به «سینما آینده» در پردیس سینمایی چارسو به‌نمایش درخواهد آمد.

 به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، این انیمیشن محصول سال ۲۰۱۵ شرکت پیکسار و ساخته‌ی لو هامولهاج و اندرو کاتس است که پس از تولید توانست موفقیت‌های بین‌المللی زیادی را از آن خود کند که از جمله آن می‌توان به جایزه بهترین فیلم انیمیشن کوتاه در دو جشنوارهSIGGRAPH Computer Animation Festival 2016  وSt. Louis International Film Festival 2015 ، جایزه بزرگ هیات داوران ازNashville Film Festival 2016  و جایزه ویژه تماشاگران از Brooklyn Film Festival اشاره کرد.

همچنین این انیمیشن در فستیوال‌های Austin Film Festival 2015 ، Lone Star Film Festival 2015 ، Oxford Film Festival 2016 ،  Nashville Film Festival 2016 ،  San Luis Obispo International Film Festival 2016 ،  Bogota Short Film Festival 2016 و Gijon International Film Festival 2016  شرکت داشته است.

زمان قرض‌گرفته‌شده داستان کلانتری است که از حادثه‌ای جان سالم به‌در برده و تمام عمر برای فراموش کردن آن رویداد تلاش کرده است ولی با هر اتفاقی گذشته را به‌خاطر می‌آورد و بار دیگر به یاد اشتباهات گذشته‌اش می‌افتد.

عوامل فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: لو هامولهاج و اندرو کاتس، تصویربردار: لاک مارتورلی، تدوین: کتی تون، صدا: اندرو ورنن، تهیه‌کننده: آماندا دیرینگ جونز.

پاتوق فیلم کوتاه «سینما آینده» هر دوشنبه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در پردیس سینمایی چارسو میزبان علاقه‌مندان فیلم کوتاه است و می‌کوشد با برنامه‌های متنوع خود در تمام طول سال این ارتباط مداوم را با مخاطبان فیلم کوتاه حفظ کند.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *