جستجو

 

 

نخستین روز از جشن پاتوق فیلم کوتاه اصفهان با نمایش فیلم‌های کوتاه متنوع و شاخص سپری می‌شود که از آن جمله می‌توان به فیلم کوتاه «ترس خودش را جا به جا می‌کند» اثر ایمان صالحی اشاره کرد.

 

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به‌نقل از ستاد اطلاع رسانی دومین و سومین جشن پاتوق فیلم کوتاه اصفهان، این دوره از جشن با نمایش فیلم‌های کوتاه در سینما سوره اصفهان از امروز، ۶ تیر ماه، از ساعت ۱۷ آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۰ ادامه دارد.

 

سانس ۱۷ تا ۱۸

امروز در سالن سینما سوره، اکران فیلم‌‌ها از ساعت ۱۷ با نمایش فیلم کوتاه «باق سیب» به کارگردانی مهرداد جلالی به مدت ۱۲ دقیقه آغاز می‌شود. همچنین در این سانس فیلم کوتاه «بازگشت» به کارگردانی مائده رفیعی به مدت ۹ دقیقه به نمایش در می‌آید. در ادامه، فیلم کوتاه «اتاق زندگی» به کارگردانی میلاد حسین‌زاده به مدت ۵ دقیقه برای مخاطبان به نمایش در می‌آید. فیلم کوتاه «سال صفر» به کارگردانی عبدالکریم سعادتفر به مدت ۹ دقیقه یکی دیگر از فیلم‌های کوتاهی است که امروز در سینما سوره اکران می‌شود.

در نهایت فیلم کوتاه «ساکنین بهشت» به کارگردانی رامین سامانی به مدت ۸ دقیقه به نمایش درمی‌آید.

تمامی فیلم‌های کوتاه این سانس در بخش نگاه نو قرار دارند.

 

سانس ۱۸:۳۰ تا ۲۰

ادامه اکران‌های امروز از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن سینما سوره آغاز می‌شود. فیلم کوتاه «سرور» به کارگردانی فرزاد اسلام‌پور به مدت ۱۶ دقیقه، نخستین فیلمی است که در این سانس اکران می‌شود.

در ادامه فیلم کوتاه «میرا» به کارگردانی امیرحسین ریاحی به مدت ۱۳ دقیقه به نمایش در می‌آید. همچنین در این سانس فیلم کوتاه «بین ما» به کارگردانی مرتضی خانجانی به مدت ۲۲ دقیقه اکران می‌شود. فیلم کوتاه «مازاد» به کارگردانی رضا عباسی به مدت ۷ دقیقه یکی دیگر از فیلم‌هایی است که امروز در سینما سوره اکران می‌شود.

در نهایت فیلم کوتاه «ترس خودش را جا به جا می‌کند» به کارگردانی ایمان صالحی به مدت ۲۱ دقیقه به نمایش درمی‌آید.

تمامی فیلم‌های کوتاه این بخش در بخش مسابقه قرار دارند.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *