جستجو

 

«شکستنی است» ساخته مهدی آقاجانی، یکی از چهار فیلم هجدهمین پاتوق فیلم کوتاه سینما آینده است که دوشنبه ۲۲ آذرماه در سالن شماره ۳ پردیس سینمایی چارسو به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «شکستنی است» هفتمین اثر مهدی آقاجانی است که پیش از آن تجربه ساخت چهار انیمیشن «ناله‌ی سنگ»، «آواز مینا »، « بالاتر»، «گل وبلبل»،  فیلم کوتاه «اینسان » و سریال «مجلس آیینه» را در کارنامه خود داشته و در سال جاری نیز ساخت «در پیکر» را به پایان رسانده است.

آقاجانی که فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد انیمیشن از دانشکده سینما تئاتر است در ارتباط با این فیلم شش دقیقه‌ای می‌گوید: «رفتارها و کنش‌ها و نوع دیالوگ‌های غیرمعمول همیشه نشانه‌ای از حال جسمی و روحی غیرمعمول نیست. گاهی اوقات اگر واسطه‌ای در میان باشد، تازه متوجه می‌شویم که شاید تمامی این کنش‌ها خود تلاشی بوده برای ایجاد ارتباط بهتر یا  رفع سوتفاهم‌هایی که آن واسطه به همراه آورده. در فعالیت‌های فیلم‌سازی خود علاقه‌مندم که بتوانم علاوه برنمایش رخدادهای واقعی و عینی، روایتی از آن‌چه در ذهن می­گذرد نیز داشته باشم. کلیت فیلم تجربه‌ای است که سعی دارد از زاویه‌ای متفاوت به آن‌چه در ظاهر یک رابطه شکل می‌گیرد، با اشاره به ذهنیت‌ها نگاهی بیندازد. البته در این فیلم هدف قضاوت نیست».

«شکستنی است»؛ داستان دختر و پسری را روایت می‌کند که در فضایی نامعلوم مشغول صحبت هستند، ولی در ایجاد ارتباط با هم مشکل دارند .گویا از مشکلی جسمی یا روحی رنج می‌برند، ولی در آخر متوجه می‌شویم که…

سری جدید پاتوق فیلم سینما آینده ۲۲ آذرماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در پردیس سینمایی چارسو برگزار شده و علاقه‌مندان عضویت همچون گذشته می‌توانند با مراجعه حضوری به پردیس یا از طریق سایت انجمن و یا ارسال ایمیل حاوی مشخصات کامل خود به آدرس iycs.pr2016@gmail.com  نسبت به ثبت‌نام و دریافت کارت عضویت اقدام فرمایند.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *