جستجو

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی صبح امروز (۲۲ شهریور ماه) به مناسب عید قربان و روز ملی سینما به دیدن اصغر شاهوردی و خانواده مرحوم داوود رشیدی رفتند.
به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی در ابتدا برای عیادت از اصغر شاهوردی به دیدار این صدابردار برجسته سینما رفتند.

اصغر شاهوردی در آبان‌ماه سال ۱۳۸۶ در حالی که از سر صحنه فیلم «چراغی در مه» در شمال کشور به تهران بازمی‌گشت، دچار سانحه رانندگی شد و به دلیل شکستگی مهره‌های کمر تا امروز در بستر بیماری است.

شاهوردی و همسرش اشرف افشاری در این دیدار از مشکلات‌شان در رابطه با بیماری و تامین هزینه‌های خانواده و درمان با وزیر ارشاد سخن گفتند.

علی جنتی و حجت‌الله ایوبی پس از دیدار با شاهوردی، به مناسبت عید قربان که نخستین عید خانواده رشیدی پس از درگذشت مرحوم داوود رشیدی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون محسوب می‌شود، به دیدار راضیه برومند و لیلی رشیدی رفتند. رسول نجفیان، مرضیه برومند و بهرام شاه‌محمدلو نیز در این دیدار حضور داشتند.

داوود رشیدی در بامداد ۵ شهریورماه، در سن ۸۳ سالگی و پس از گذراندن یک دوره بیماری و آلزایمر به دلیل ایست قلبی در منزل شخصی خود درگذشت.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *