جستجو

 

مهدی آذرپندار در جریان بازدید از دفتر انجمن سینمای جوانان چالوس با جمعی از مسئولین این شهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، «مهدی آذرپندار» مدیرعامل انجمن به همراه «طیبه فلکیان» معاون امور استان‌ها و «علی جعفری» معاون اداری و مالی این نهاد، به منظور بررسی مشکلات و رفع موانع در خصوص ساختمان انجمن سینمای جوانان دفترچالوس و همچنین دیدار با فیلم‌سازان و عکاسان این دفتر روز دوشنبه 23 اسفندماه 1400 در این شهرستان حضور یافتند.

آذرپندار در این سفر یک روزه ابتدا طی دیدار با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر چالوس در جلسه‌ای که با حضور «طهماسبی» رئیس انجمن سینمای جوانان چالوس و «محمدی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همراه بود، خواستار همکاری و مساعدت این شورا در زمینه تخصیص اعتبار برای حمایت از تولید فیلم کوتاه فیلم‌سازان شد.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان در این جلسه تصریح کرد: درب‌های سیاست توسعه دفاتر بسته شده است و افتتاح دفاتر دیگر امکان‌پذیر نیست و به‌جز 31 مرکز استان شهرستان، چالوس یکی از 28 شهرستان در کل کشور به‌شمار می‌رود که انجمن سینمای جوانان ایران در آن دفتر دارد.

آذرپندار بر لزوم توجه ویژه مسئولین شهری تأکید کرد و گفت: مسئولین شهرستان تلقی نکنند که انجمن سینمای جوانان مانند سایر انجمن‌های هنری و فرهنگی نظیر انجمن نمایش، تجسمی و شعر در همه شهرستان‌ها مستقر هستند.

وی در زمینه ساختمان و تجهیز دفتر چالوس، با اشاره به سفر اخیر با هیئت همراه به مرکز استان بیان کرد: طی جلسه‌های جداگانه که با مسئولین استانی صورت گرفت، موانع قانونی در مسیر اجرای تفاهم‌نامه‌هایی که در گذشته سبب کندی تجهیز دفاتر استان شده بود، برطرف شده و به زودی شاهد بهره‌مندی فیلم‌سازان شهرستان از این امکانات خواهیم بود و انتظار داریم اختصاص مکان و ساختمان مناسب جهت فعالیت دفتر چالوس نیز از سوی مسئولین این شهرستان پیگیری و تأمین شود.

نشست و گفت‌وگو با فیلم‌سازان و عکاسان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران به شهرستان چالوس بود.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *