جستجو

 

نشست مجازی «تجربه‌گرایی در انیمیشن ابزاری برای طرح پرسش» از سری نشست های تخصصی مجازی «۳۸-۲۰» با ارائه مهدی شیری در دومین روز از سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، روز چهارشنبه 28 مهرماه و همزمان با دومین روز از جشنواره سی‌وهشتم، چهار نشست مجازی از ساعت 11 تا 20:30 برگزار می‌شود.
اولین نشست مجازی از ساعت 11 تا 12:30 به «نورپردازی در انیمیشن تجربی» با ارائه آنیتا کیاتکوفسکا-ناگوی اختصاص خواهد داشت.
«تجربه‌گرایی در انیمیشن ابزاری برای طرح پرسش» عنوان دومین نشست مجازی روز دوم جشنواره سی‌وهشتم است که با ارائه مهدی شیری و از ساعت 15 تا 16:30 برگزار می‌شود.
سومین نشست مجازی روز دوم جشنواره به «تنوع در فیلم دست‌ساز» اختصاص دارد که با ارائه تورستِن فِلایش از ساعت 17 تا 18:30 میزبان علاقمندان خواهد بود.
در آخرین نشست مجازی روز دوم هم ویرجیل ویدریش به ارائه نکاتی درباره «راهکارهای قصه‌گویی بصری» خواهد پرداخت که علاقه مندان از ساعت 19 تا 20:30 می‌توانند به‌صورت مجازی در آن حضور داشته باشند.
نشست‌های مجازی سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در ایام برگزاری هر روز با اجرای عطااله مجابی و ترجمه غزال بخت‌آزد برگزار می‌شود.
سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران تا ۲ آبان ۱۴۰۰ (۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱) در حال برگزاری است. این رویداد برای اولین‌بار در تاریخ سینمای ایران واجد شرایط تایید آکادمی اسکار شناخته و معرفی شده است.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *