جستجو

 

“فاطمه روشن” فینالیست فتو واک ۲۰۱۶ شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، اثر عکاسی فاطمه روشن (عضوکانون عکس انجمن سینمای جوان مشهد) میان ۱۰ اثر برتر مسابقه جهانی “فتوواک اسکات کلبی” جای گرفت.

عکس برگزیده این جوان مشهدی مورد تمجید “اسکات کلبی” واقع شد و از نظر داوران، تصویر نخست از لیست ۱۰  اثر برتر قرار گرفت که تنها یک قدم با کسب جایزه بزرگ فاصله داشت.

اسکات کلبی در باره این اثر گفت: «این عکس بسیار بیشتر از آن چیزی که در نگاه اول می‌بینید حرف برای گفتن دارد. همه چیز در این عکس – از همه المان‌های گرافیکی- به خوبی در کنار هم قرار گرفته‌اند. اشکال دایره‌ای بالا و مثلث‌های پایین که مرد را دره شکل گرفته بین آن‌ها قرار داده – در بین همه آن فضای سفید- واقعا از نظر گرافیکی چشم‌نواز است. رنگ الک، و بعد از آن پیراهن بنفش و کت(چرا این مرد در یک هم‌چین فضایی یک پیراهن رسمی بنفش با یک کت اسپرت پوشیده- به طرز زیبایی خارج از فضای عکس است) و بعد منشورهای سبز در اطراف او- من واقعا این عکس را دوست دارم.»

لازم به ذکر است؛ این عکس در رقابت با بیش از هزار اثر جهانی موفق به کسب این رتبه شد. در این میان تنها ۱۰ اثر به عنوان ۱۰ اثر برتر انتخاب شدند و یک اثر موفق به کسب جایزه بزرگ شد.

نوشین وفادار (مدرس عکاسی انجمن سینمای جوان مشهد)، کیارنگ علایی، مهدی وثوق نیا، مسعود توجهی، محمد ادیبی، امین ابراهیمی و فرشید دلارامی افرادی بودند که ۱۶ اثر از ۱۶ عکاس ایرانی را برای ارسال به مسابقه جهانی “فتوواک” داوری کردند.

 

 

 

حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز
هشت اثر خراسان شمالی در آستانه ت...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *