جستجو


هنرمندان عکاس انجمن سینمای جوانان شیراز موفق به  کسب مقام در نخستین دوره‌ مسابقه‌ عکاسی مجله‌ شهر کتاب شدند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، آیین اختتامیه نخستین دوره مسابقه عکاسی مجله‌ شهرکتاب با عنوان «جایزه عکاسی مجله شهر» در حالی در تالار فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی تهران برگزار شد که «پویان رنجبر» در بخش تک‌عکس هنری موفق به کسب مقام دوم و «سیدمحمدصادق حسینی» در بخش تک‌عکس‌ مستند مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

بخش انتخاب و داوری جایزه عکاسی مجله شهر کتاب را «مهران مهاجر»، «محسن راستانی»، «پیمان هوشمندزاده»، «کلاوس انریکه»، «نیکلاس برونو» و «لارا زانکول» برعهده داشتند.

 مجله شهرکتاب در اردیبهشت سال ۹۶ کتابی شامل مجموعه‌های برتر منتشر خواهد کرد و تمام عکس‌هایی که به دور نهایی راه یافته‌اند در آن حضور خواهند داشت. عکس‌های برگزیده به‌مرور (همراه با مطالبی درباره عکاس) در مجله شهرکتاب منتشر خواهند شد. همچنین این عکس‌ها در گالری‌های گوناگون فروشگاه‌های شهر کتاب به نمایش گذاشته می‌شوند.

گفتنی‌است، پیش از این محمدصادق‌ حسینی در مسابقه عکس با موضوع «آب» در کشور ترکیه روبان افتخار این مسابقه را کسب کرد. این عکاس انجمن سینمای جوانان شیراز برنده چهار مدال طلای جایزه آساهی شیمبون ژاپن است.

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *