جستجو

هنرمندان زنجانی ۴ جایزه از جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویان سراسر کشور را به خود اختصاص دادند.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، هشتمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویان سراسر کشور  با عنوان «امید» پس از حدود چهار ماه فعالیت، با معرفی برترین‌ها در شیراز به کار خود پایان داد و هنرمندان زنجانی‌ با دست پر از آن بازگشتند.

در مراسم اختتامیه این جشنواره و در بخش ویژه عکس هشتمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویان سراسر کشور، مهدی اصفهانی از زنجان توانست عنوان سومی این بخش را از آن خود کند. همچنین مهرداد فتحی، دیگر عکاس زنجانی حاضر در این جشنواره  مقام دومی را در بخش آزاد عکاسی با تلفن همراه کسب کرد.

 مهرداد فتحی همچنین در بخش دوربین با موضوع آزاد  نیز علاوه بر کسب مقام دوم، شایسته تقدیر شد.

در بخش فیلم نیز جعفر صیادی یکی دیگر از زنجانی‌های حاضر در این جشنواره  با فیلم «جادوی عشق» در بخش پویانمایی، حائز جایگاه برتر شناخته شدند.

گفتنی است، ۶۱۰ نفر از دانشجویان ۱۲۰ دانشگاه کشور از ۳۱ استان، آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند. همچنین ۴۰۸ فیلم‌نامه، ۱۰۵ عکس و ۲۱۷۸ فیلم کوتاه به دبیرخانه جشنواره رسید و از میان این تعداد آثار، ۲۲ اثر در بخش‌های مختلف این جشنواره به عنوان اثر برتر شناخته شده و در مدت چهار روز برگزاری این رویداد هنری، ۱۰ فیلم برتر در شیراز به نمایش درآمد.

محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز
هشت اثر خراسان شمالی در آستانه ت...
«زنان لَجمن» در لیست مسابقه جشنو...
بیانیه انجمن سینمای جوانان ایران...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *