جستجو

 

 

فیلم کوتاه «داشتن» به‌کارگردانی سید مرتضی سبزقبا در REALTIME INTERNATIONAL FILM FESTIVAL  نیجریه رقابت می‌کند.

 

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «داشتن» به‌کارگردانی سیدمرتضی سبزقبا در ششمین دوره  REALTIME INTERNATIONAL FILM FESTIVAL  حضور دارد.

 

جشنواره بین‌المللی  REALTIME با چشم‌انداز «تبدیل شدن به تحسین‌برانگیزترین جشنواره آفریقا و با علاقه بسیار به هنرهای فرهنگی و خلاقانه» و با شعار «زبان ما هنر و راه ارتباطی ما تکنولوژی است و از افراد با‌استعداد در ساخت فیلم‌های هنری تجلیل می‌کنیم» هرساله در نیجریه برگزار می‌شود. این جشنواره از یک خط مبنای هنری حمایت می‌کند که در آن به برابری و درهای گشوده بین هنرمندان خلاق، فیلم‌سازان و علاقه‌مندان به فیلم اهمیت داده می‌شود و آثار سینماگران سراسر جهان را می‌پذیرد.

گفتنی است این جشنواره، فیلم‌سازانی از کشورهایی مانند ایران، پاکستان و سایر کشورهایی که به دلیل محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های اعمال شده علیه کشورشان، نمی‌توانند هزینه ارسال را پرداخت کنند، از هزینه ثبت اثر معاف می‌کند.

 

برخی عوامل تولید فیلم کوتاه «داشتن»:

 

نویسنده و کارگردان: سید مرتضی سبزقبا- تصویربردار: امیر علی‌ویسی- تدوین: فرید دغاغله- صدابردار: محمد توریوریان- صداگذار: حسین قورچیان- طراح صحنه، لباس و گریم: حمید نورآبادی- عکاس: امین نظری- تصویربردار پشت‌صحنه: حمید تجلی‌فرد- رنگ‌آمیزی تصاویر: حمیدرضا فطوره‌چیان، سیندخت رحیمیان(استودیو ضد نور)- منشی‌صحنه: فاطمه‌ی سیاح‌طرفی- مدیر تولید: حسین علیزاده- مترجم: سید عزیز رودبندی، سید محمود ژولایی باقری- تیتراژ: سید مرتضی سبزقبا، حجت کایدخورده- بازیگران: محسن مستکین، حسین قبیتی‌نسب، فاطمه‌ی سیاح‌طرفی، حمید کوتیانی، نرگس میریه و با حضور: امیرحسام معینی‌راد- تهیه‌کننده: سید مرتضی سبزقبا، انجمن سینمای جوانان آبادان.

 

ششمین دوره جشنواره REALTIME به دو صورت آنلاین و حضوری از 20 تا 25 جولای 2021 در نیجریه برگزار می‌شود.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *