جستجو

انیمیشن کوتاه «خرچنگ» ساخته شیوا صادق‌اسدی در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی اینترفیلم برلین پذیرفته شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران،  انیمیشن کوتاه «خرچنگ» به‌کارگردانی شیوا صادق‌اسدی همراه با ۷ فیلم از کشورهای چین، آمریکا، کانادا، فرانسه و سوئد در بخش مسابقه بین‌الملل سی‌ و هفتمین جشنواره بین‌المللی اینترفیلم برلین در روزهای ۲۶ و ۳۰ آبان ۱۴۰۰ برابر با ۱۷ و ۲۱ نوامبر ۲۰۲۱ در یک برنامه ۹۲ دقیقه‌ای به نمایش در می‌آیند.

جشنواره بین‌المللی اینترفیلم برلین قدیمی‌ترین جشنواره فیلم کوتاه آلمان است و هر ساله هزاران فیلم برای حضور در بخش‌های مختلف آن شرکت می‌کنند.

انیمیشن ۱۱ دقیقه‌ای «خرچنگ» از تولیدات سال ۱۳۹۸ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که داستان پسربچه‌ای خجالتی و منزوی را که به عضویت در گروه تئاتر مدرسه علاقه دارد، روایت می‌کند، هر چند تنها نقشی که به او پیشنهاد می‌شود نقش یک خرچنگ است.

فیلم‌های راه یافته به بخش مسابقه بین‌الملل برای دریافت جایزه نقدی ۶ هزار یورویی بهترین فیلم کوتاه، جایزه نقدی ۳ هزار یورویی بهترین فیلم داستانی، جایزه ۳ هزار یورویی بهترین فیلم انیمیشن، جایزه ۵ هزار یورویی بهترین فیلمبرداری، جایزه ۵۰۰ و ۶۰۰ یوروبی بهترین طراحی صدا و نیز دو جایزه ۲ هزار و ۱۰هزار یورویی بهترین فیلم‌ها با مضمون تقابل Prize Confrontations با یکدیگر رقابت می‌کنند.

برندگان پایانی بخش‌های داستانی و انیمیشن جشنواره بین‌المللی اینترفیلم برلین به آکادمی اسکار معرفی می‌شوند.

 

سی‌ و هفتمین جشنواره بین‌المللی اینترفیلم برلین از ۲۵ تا۳۰ آبان ۱۴۰۰ برابر با ۱۶ تا ۲۱ نوامبر ۲۰۲۱ در شهر برلین آلمان برگزار می‌شود.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *