جستجو

 صادق وثوقی‌نظر در لیست پذیرفته‌شدگان نهایی بیست و پنجمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، صادق وثوقی‌نظر از اعضاء واحد عکس انجمن سینمای جوانان کرمانشاه  در بین پذیرفته‌شدگان نهایی بیست و پنجمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان قرار گرفت.

وثوقی‌نظر عکاسی را از سال ۹۵ در انجمن سینمای جوانان کرمانشاه آغاز کرده و جایزه استعداد برتر جشنواره منطقه‌ای شبدیز را به خود اختصاص داده است. آثار او همچنین  در چندین جشنواره داخلی و بین‌المللی  پذیرفته شده  و حضور در ۴ نمایشگاه گروهی را در کارنامه دارد.

بیست و پنجمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان به منظور رقابت در عرصه خلاقیت های هنری، ارتقای سطح تخصصی هنرجویان و با هدف شناسایی، تربیت و معرفی جوانان متعهد با توجه به مؤلفه شایستگی و ارتباط هنری هنرمندان جوان سراسر کشور، با حضور استادان با سابقه دانشگاهی و هنرمندان سرشناس،  در رشته های ارتباط تصویری (پوستر)، تصویرسازی، حجم، خوشنویسی (نستعلیق)، طراحی، عکاسی، کاریکاتور(کارتون)، نقاشی و نگارگری (نقاشی ایرانی، گل و مرغ، تذهیب) برای جوانان ۱۵ تا ۲۴ سال، از تاریخ ۲۶ تا ۳۰ مرداد ماه ۱۳۹۷ در شهرستان تبریز، برگزار می‌‌شود.

در هر رشته، هیئت داوران، یک نفر را به عنوان برگزیده انتخاب و معرفی می‌نماید و سه نفر از برگزیدگان به عنوان برگزیدگان برتر، توسط هیئت داوران، انتخاب و به صورت مستقیم به جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر راه خواهند یافت.

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *