جستجو

۵۹ اثر در بخش ملی و ۴۴ اثر در بخش بین‌الملل به مرحله نهایی داوری جشنواره فیلم کوتاه «رسام» رسیدند.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران  به نقل از روابط عمومی جشنواره، سرهنگ محمود سزاوار رییس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس از حضور هنرمندان ۷۵ کشور در سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» خبر داد و گفت: اختتامیه این رویداد سینمایی ۲۹ دی در خوزستان برگزار می‌شود.

وی به سطح کیفی آثار رسیده به این رویداد سینمایی اشاره و عنوان کرد: خوشبختانه در سومین گام این رویداد، به اذعان هیات داوران و دبیر جشنواره، کیفیت آثار سطح بالاتری نسبت به دوره‌های گذشته پیدا کرده است.

رییس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس درباره تعداد آثار رسیده به جشنواره بیان کرد: امسال در سومین جشنواره فیلم کوتاه «رسام» در مجموع یک هزار و ۳۴۸ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که ۵۹ اثر در بخش ملی و ۴۴ اثر در بخش بین‌الملل به مرحله نهایی داوری رسیدند.

سرهنگ سزاوار مطرح کرد: علی‌رغم مشکلاتی که جهان به واسطه ویروس کرونا درگیر آن بود اما خوشبختانه شاهد بودیم که در این رویداد هنرمندان ۷۵ کشور آثارشان را برای جشنواره ارسال کردند.

وی در پایان تاکید کرد: سومین جشنواره «رسام» امسال با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان و منطقه آزاد اروند در تاریخ ۲۹ دی در آبادان و خرمشهر برگزار خواهد شد.

حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز
هشت اثر خراسان شمالی در آستانه ت...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *